درآمد‌های پتروشیمی خارک در طی ۱۱ ماه در پایان بهمن ماه سال جاری ۲۶ درصد رشد داشت.
plusresetminus
رشد ۲۶ درصدی درآمد‌های پتروشیمی خارک در پایان بهمن ماه امسال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پروپان، بوتان، پنتان پلاس، متانول و گوگرد از محصولات اصلی پتروشیمی خارک می‌باشد. آمار کدال بورس به نقل از گزارش فعالیت ماهانه پتروشیمی خارک نشان می‌دهد این شرکت در طی ۱۱ ماه ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است.
پتروشیمی خارک در این دوره فقط فروش صادراتی داشته و محصولات خود را به صورت داخلی عرضه ننموده است.
رشد ۲۶ درصدی فروش شخارک در طی یازده ماه سال جاری
براساس تازه‌ترین گزارشی که شخارک از فروش ماهیانه خود به اطلاع سهام دارن خود رسانده در می‌یابیم این شرکت در طی ۱۱ ماه سال گذشته حدودا ۱۰ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته بود که امسال با رشد ۲۶ درصدی به میزان درآمد بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دست یافت.
عمده‌ترین درآمد پتروشیمی خارک در این دوره مربوط به متانول بوده است که مبلغ ۶ هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان از فروش این محصول درآمد شناسایی کرده و بوتان با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان فروش در رتبه بعدی قرار گرفته است.
رشد ۲۶ درصدی درآمد‌های پتروشیمی خارک در پایان بهمن ماه امسال
افزایش ۱۸ درصدی فروش متانول
یکی از بنیادی‌ترین محصولات پتروشیمی خارک متانول می‌باشد میزان درآمد شرکت فوق از فروش متانول از ابتدای فروردین ماه تا پایان بهمن ماه سال جاری به میزان ۶ هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۱۸ درصدی دارد.
علاوه بر موارد فوق پتروشیمی خارک در طی عملکرد یک ماهه خود در بهمن ۱۴۰۲ حدودا یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcfxxdy.w6djyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما