کارکنان پتروشیمی پتروناد آسیا از روز گذشته برای دومین بار در مدت اخیر دست به تجمع و اعتراض زدند.
plusresetminus
دومین روز اعتصاب دوباره در پتروشیمی پتروناد آسیا/ اخراج کارکنان در آستانه سال نو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، یکی از کارکنان معترض این شرکت پتروشیمی اظهار داشت: در تجمع ۱۶ بهمن مدیرعامل در واکنش به اعتراض پرسنل و پاسخ به خواسته‌های آنها وعده‌های دروغین داده و تا به الان کاملا عکس این وعده‌ها رفتار شده است.
وی افزود: در روز ۱۶ بهمن به اصرار خود مدیرعامل تمامی خواسته‌ها صورت‌جلسه شد ولی مدیرعامل پس از ختم تجمع حاضر به امضای این صورت‌جلسه نشد و بر خلاف قول‌های داده شده عمل کرد.
این کارگر پتروشیمی پتروناد آسیا ادامه داد: اولین خواسته پرسنل، امنیت شغلی و لغو اخراجی کارکنان بوده که مدیرعامل تأکید مؤکد داشت که هیچ اخراجی صورت نخواهد گرفت و با همه شما قرارداد یک ساله امضا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اما ده روز مانده به پایان سال نامه خاتمه همکاری چهار نفر از پرسنل ابلاغ شد و به طور هم زمان شروع به مصاحبه برای جذب نیروهای جدید شد و بدون هیچ دلیلی شرکت اقدام به اخراج نفرات و جذب نیروی جدید کرده است.
وی یادآور شد: هم چنین بر اساس گفته رئیس نیروی انسانی قرارداد پرسنل دو ماهه امضا می‌شود که بر خلاف قول مدیرعامل مبنی بر تمدید یک ساله با تمام کارکنان بوده است.
یکی دیگر از کارکنان پتروشیمی پتروناد آسیا نیز گفت: بر اساس صورت جلسه قبلی مقرر شد که شیفت کارکنان به هیچ وجه تغییر نکند اما مانند اعتراض ۱۶ بهمن مجدد به صورت شفاهی به تمام کارکنان ابلاغ شد که شیفت‌ها از چهار شیفت به سه شیفت به منظور اخراج کامل یک شیفت تغییر می‌کند.
وی عنوان کرد: در صورتی که در تجمع ۱۶ بهمن مدیرعامل بارها تاکید کرد که به هیچ وجه تغییر در شیفت صورت نخواهد پذیرفت. در نتیجه به علت وعده‌های دروغین مدیرعامل، پرسنل شرکت با زبان روزه در مقابل شرکت تجمع کرده‌اند و تنها خواهان تحقق وعده‌های مدیرعامل هستند.
هنگام تنظیم این گزارش خبر رسید که پتروشیمی پتروناد آسیا همزمان با دومین روز تجمع کارکنان خود و در اولین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو حدود ۲۷ نفر از نفرات متخصص جذب شده بر اساس آزمون استخدامی را اخراج کرده است.
بنابراین از نهادهای نظارتی، امنیتی و همچنین دادستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی انتظار می‌رود به عنوان مدعی‌العموم به مسئله ورود کرده و به مدیرعامل این شرکت اجازه ایجاد نارضایتی اجتماعی و بازی کردن در زمین دشمن و ضد انقلاب را ندهند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb88b8.rhbaspiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما