مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع حدود ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین در روز دوم فروردین‌ امسال خبر داد و گفت: در سومین روز بهار نیز بیش از ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
plusresetminus
توزیع حدود ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین در روز دوم فروردین‌
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، جعفر سالاری‌نسب با اشاره به توزیع ۱۲۹.۸ میلیون لیتر در سومین روز فروردین‌ ۱۴۰۳ افزود: این رقم در حالی ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۱۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر)، حدود ۶ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، حجم توزیع بنزین در روز جمعه (سوم فروردین‌) را نیز ۱۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: حجم مصرف بنزین در این ماه نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۱۲۰ میلیون لیتر و ۴۰۰ هزار لیتر)، ۳.۸ درصد کاهش یافته است.
وی پیش از این درباره با اشاره به نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و آماده‌باش کامل ستاد، مناطق و نواحی این شرکت تا پایان تعطیلات نوروزی، بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هموطنان تاکید کرده بود.
بنابراین گزارش، در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdsx0f.yt0oo6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما