مصرف بنزین از ابتدای امسال تاکنون چهار درصد افزایش یافت.
plusresetminus
افزایش ۴ درصدی مصرف بنزین در ۵ روز نخست سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز سال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن اعلام خبر افزایش چهار درصدی مصرف بنزین از ابتدای امسال تاکنون، اعلام کرد که طی این مدت بطور میانگین روزانه ۱۱۹.۴ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
جعفر سالاری‌نسب، اظهار کرد: به‌طور میانگین از ابتدای امسال تاکنون (یکم تا پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) ۱۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (یکم تا پنجم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲)، با ۱۱۴ میلیون و ۶۶۰ هزار لیتر، ۴.۱ درصد رشد داشته است.
طبق اعلام وزارت نفت، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: در روزهای شنبه (چهارم فروردین‌ماه) و یکشنبه (پنجم فروردین‌ماه) به‌ترتیب ۱۲۰.۵ و ۱۲۲.۵ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این اعداد نیز  در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ (چهارم و پنجم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۰ و ۱۲۰.۹ میلیون لیتر، به‌ترتیب ۹.۵ و ۱.۳ درصد رشد یافته است.
منبع: ایسنا
وی ضمن تاکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هموطنان تصریح کرد: نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و آماده‌باش کامل ستاد، مناطق و نواحی این شرکت تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcaaun6.49nyi15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما