قانعی گفت: خیلی از تجهیزاتی که تامین می‌کنیم از طریق شرکتهای دانش بنیان ایرانی خارج از کشور است که در مجموعه خودشان تولید دارند و این تجهیزات را بهم متصل، نصب و مونتاژ کرده و سپس به ما تحویل می دهند.
plusresetminus
تامین برخی از تجهیزات از شرکت های دانش بنیان ایرانی مستقر در خارج از کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رشید قانعی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) در خصوص حمایت هلدینگ خلیج فارس از شرکتهای دانش بنیان ایرانی مستقر در خارج از کشور اظهار داشت: نفسِ ایرانی بودن برای ما یک افتخار بزرگ است، اتفاقا همین الان خیلی از تجهیزاتی که تامین می‌کنیم از طریق شرکتهای دانش بنیان ایرانی خارج از کشور است که در مجموعه خودشان تولید دارند و این تجهیزات را بهم متصل، نصب و مونتاژ کرده و سپس به ما تحویل می دهند. 
مدیرعامل گروه پترول در مورد تعداد تفاهمنامه های امضا شده هلدينگ خلیج فارس با شرکتهای دانش بنیان اعلام کرد: ما نزدیک 30 تفاهمنامه‌ بزرگ داشتیم و اگر بخواهیم تفاهمنامه‌ های کوچک را هم حساب کنیم، بالغ بر چندصد تفاهمنامه می شود. ارزش این تفاهمنامه ها دست کم بیش از 10 هزار میلیارد تومان است و 50 درصد تفاهمنامه های نمایشگاه قبلی به قرارداد تبدیل شد که امیدوارم درصد و تعداد تفاهمنامه بیشتری عملیاتی و تبدیل به قرارداد بشود.
منبع: نفت ما
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcftmdy.w6djmagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما