پتروشیمی سبلان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین در راستای گسترش و توسعه فناوری‌های روزآمد در صنعت پتروشیمی، به عنوان حامی این رویداد علمی و دانشگاهی، حضوری فعال خواهد داشت.
plusresetminus
پتروشیمی سبلان حامی کنفرانس هوش مصنوعی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، اولین کنفرانس دو سالانه هوش مصنوعی و علوم داده با حمایت شرکت صنایع پتروشیمی سبلان برگزار می‌شود.
  این کنفرانس که در دوم و سوم اردیبهشت ماه 1403 توسط دانشگاه خلیج فارس و در شهر بوشهر برگزار خواهد شد، به بررسی آخرین دستاوردهای هوش مصنوعی  در ابعاد نظری و مهندسی-کاربردی خواهد پرداخت.
 بر اساس اعلام دبیرخانه، تاکنون بیش از 180 مقاله به این کنفرانس رسیده است که پس از بررسی‌های  کمیته علمی این کنفرانس متشکل از 21استاد شاخص بین المللی و پنجاه استاد داخلی، بیست درصد مقالات برای ارائه در کنفرانس انتخاب خواهند شد.
علاوه بر این، در حاشیه این کنفرانس 4 کارگاه و سخنرانی کلیدی توسط پژوهشگران بین المللی و 6 کارگاه و سنخرانی کلیدی توسط متخصصین ایرانی برگزار می شود.
گفتنی است که پتروشیمی سبلان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین در راستای گسترش و توسعه فناوری‌های روزآمد در صنعت پتروشیمی، به عنوان حامی این رویداد علمی و دانشگاهی، حضوری فعال خواهد داشت.
r 5 240318143633 انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccx1qs.2bq0p8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما