واکنش مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر به خرید سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس:

شروع نسل کشی در ورزش بندر ماهشهر /سکوت خیانت است

plusresetminus
شروع نسل کشی در ورزش بندر ماهشهر /سکوت خیانت است
پس از اعلام واگذاری استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس، ایوب عسکری ضمن ابراز گلایه از این اتفاق به نفت آرا گفت: با شنیدن این اتفاق دلم برای مردم بندرماهشهر سوخت، مردمان نجیبی که سهمشان از وجود شرکت های اطراف خود فقط آلودگی و بیماری و گرانی است. اتفاق به حدی برایم غیرقابل هضم بود که نتوانستم طی دو روز اخیر هیچ صحبتی در این خصوص انجام بدهم.
 مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر با بیان مطلب فوق ازود: تیم های شهرستان بخاطر برخی نواقص جزئی مانند نور ورزشگاه دو سال از امتیاز میزبانی محروم بودند و در حالی که از تمام این شرکت ها خواهش و التماس کردیم که در این راه کمک کنند اما دریغ از یک چراغ سبز، ولی الان آماده هزینه سالانه ۷۰۰ میلیارد تومان برای یک تیم تهرانی هستند. مطمئن هستم تمام مدیران ورزشی شهرستان همانند بنده به شرکت ها مراجعه کردند ولی هیچ کدام باری را برایمان برنداشتند. نام باشکوه خلیج فارس و بندرماهشهر را در کشور روی زبان ها انداختیم و اما کسی صدایمان را نشنید.
 آقایان با این کارشان نسل کشی ورزشی در شهرستان راه انداختند.
عسکری در پایان تاکید کرد : ظاهرا خون آنها رنگی تر است و ما مثل همیشه باید نظاره گر باشیم. بر چه اساسی کمک به تیم های شهرستان ممنوع شد؟ این شرکت ها، همانهایی هستند که به بهانه های واهی تیم های ورزشی خود را منحل کردند و اکنون میخواهند سالانه ۷۰۰ میلیارد از درآمد این شهر را خرج از ما بهتران کنند. مطمئن باشید با سکوت در مقابل این اتفاق خیانتی بزرگ در حق این شهر شده و از تمام مسئولین خواهشمندم که این موضوع را پیگیری نمایند.
از سوابق ایوب عسکری می توان به وکیل پایه یک دادگستری،چهارسال عضویت در کمیته انضباطی هئیت فوتبال بندر ماهشهر،سه سال رئیس کمیته استیناف هئیت فوتبال خوزستان، اشاره کرد.
گفتنی است باشگاه خلیج فارس در لیگ های سه ، دو ، و یک کشور حضور فعال داشت.
https://naftara.ir/vdcfetdy.w6dj1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حامد
بسیار عالی دکتر عسکری ،درود به شرف و غیرتت
عساکره
احسنت بر این شجاعت و مردانگی و تعصب