آهای مسئولین بندرماهشهر؛ آهای مسئولین بندرامام خمینی(ره)؛ آهای مسئولین خوزستان؛ آهای مسئولین جنوب، نمی‌دانم مسئولید یا خود را فارغ از مسئولیت می‌شمارید؟
plusresetminus
مردم منطقه چه گناهی‌ کرده‌اند، گیر مسئولان بی‌مسئولیت افتاده‌اند/اعتبارات خود را صرف محرومیت‌زدایی جنوب کنید/هزینه‌های میلیاردی استقلال را از جیب مردم محروم و مظلوم جنوب پرداخت نکنید
موسی قنواتی در یادداشتی اختصاصی برای پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا در واکنش به خرید سهام باشگاه استقلال توسط شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی نوشت:
اگر مسئولید و در قِبال مردم، در قِبال حقوقی که می‌گیرید و در قبالِ وجدانِ خود احساسِ مسئولیت می‌کنید، لَختی به این دادنامه، لَختی به ای فریادنامه، لَختی به این تظلم خواهی گوش فرا دهید، آنگاه اگر خود را شایسته‌ی مسئولیتی که برعهده دارید می‌دانید، در صورتی‌که در آن حقی را شاهد بودید برای اعاده‌ی این حق قدم بردارید.
ای ائمه‌ی جمعه و جماعات، ای نمایندگان مردم در مجلس، ای فرمانداران و بخشداران، ای استانداران جنوب، ای استاندار خوزستان، ای مسئولین ورزش، ای هر آنکسی که مردم را ولی نعمت خود می‌دانید، لَختی مرحمت فرمایید و فریاد ورزشکاران در حوزه‌های ورزشی را بشنوید.
همه‌ی شماها شنیده‌اید و واقفید و اشراف دارید و بارها  گفته‌اید:"چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است."
و اما آنچه باید به شرفِ عرض برسد:
مستحضرید، هلدینگ خلیج فارس در بندرماهشهر و بندرامام و در یک کلام در جنوب فعال است، طبعاً اگر خوب است یا بد در این منطقه است، ملی است اما آلایندگیش در بندرماهشهر و در بندرامام(ره) است، دودش، سمش، بخارات جیوه‌اش، بخارات سُربش، بخارات کاتیون‌های سنگینش در خوزستان مظلوم پراکنده می‌شود، اگر مدیران از مردم بهتر و پروازی این حقیقت را پذیرا نیستند، اما مدیران میانی و بومی که واقفند و منکر نمی‌شوند.
پس چگونه است که ما به اِزای این مصائب باید شاهدِ حرکتی اعجاب‌انگیز و بهت‌آور از سوی مدیریت هلدینگ خلیج فارس باشیم و آن خرید امتیازِ تیم استقلال نه بندرماهشهر، نه بندرامام، نه اهواز بلکه استقلالِ تهران.
یا للعجب !!!!
آقایان به هوش و به گوش باشید که حداقلِ هزینه‌ی استقلال تهران در سال پانصد میلیارد تومان، در ماه حدود ۴۵ میلیارد تومان و در روز قریب یک میلیارد و پانصد هزارتومان است، یعنی روزانه یک میلیارد و پانصد هزارتومان از این شهرهای مظلوم و این استان محروم خارج می‌شود تا چه شود؟ بناست چه گُلی بر سر مردم این شهر گذاشته شود؟ چرا استقلال تهران؟ چه کاسه ای زیر این نیم کاسه است؟
آقای هلدینگ!!!!
آیا تو به وظیفه‌ی ذاتی‌ات که همانا مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌ی فعالیتی اقتصادی توست، عمل کرد‌ ای که اکنون پا را فراتر برده‌ای؟
آقای هلدینگ این شرکت‌ها؛ شرکت‌های زیر مجموعه‌ی تو در کجا فعالیت اقتصادی دارند؟ کجا را آلوده کرده‌اند؟ در کجا انواع بیماری‌ها را به ارمغان آورده‌اند؟ در کجا سر تبعیض و اختلاف در آمد و اختلاف فاحش قیمت را به فلک الافلاک رسانده‌اند؟ آیا در قبال این ظلم باید خدماتت را به تهران تقدیم کنی؟
در ملی بودنت شکی نیست، اما در این بذل و بخشش هم ملی باش. مسئولیت اجتماعی تو چیست آقای هلدینگ خلیج فارس؟ آقای هلدینگ خلیج فارس به یاد داری، بندرماهشهر تیمی به نام خلیج فارس در دسته‌ی یک کشوری داشت و حتی تا یک قدمی احراز جام حذفیِ کشور پیش رفت.
آقایان مدیران پتروشیمی‌ها به یاد دارید که مسئولین این تیم برای حمایت حداقلی چندین و چند بار درب دفاتر پولادینتان را زدند و هیچ مساعدتی از جانب هیچ‌کدامتان نشد تا به قیمت محرومیت بندرماهشهر از این تیم و واگذاری آن شدید. حتماً به خوبی به خاطر دارید.
حال چه شده که می‌خواهید یک قلم پانصد میلیارد تومان بپردازد، به تیمی که هیچ مسئولیت اجتماعی در قبالِ آن ندارید؟ آیا خبری است یا خبری در راه است ؟
آیا خبر دارید، هم اکنون تیم شهرداری بندرماهشهر در لیگ دسته دو کشور بازی می‌کند. چرا مساعدت خود را متوجه این تیم نمی‌کنید؟
آیا  از فقدان و نبود زیرساخت‌های ورزشی در بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) و نیز زیرساخت‌های معیوب و نیمه‌کاره و نیمه تمام این شهرها خبر دارید که به دلیل نبود اعتبار به حال خود رها شده‌اند! مطلع‌ هستید یا خیر؟
چرا مساعدت‌های خود را متوجه این شهرها که ذی‌حق هستند و شما موظف به رفع مشکلات آنها هستید، نمی‌کنید؟
چرا برای بندرماهشهر  استادیومی در خور و شایسته‌ی جوانان این شهر که وظیفه‌ی اجتماعی در قبال آنان را دارید، نمی‌سازید؟
آیا شما درآمدتان کمتر از صنایع اصفهان است که آن‌چنان تیم‌های لیگ برتری را حمایت می کنند و یا ما مدیرانمان ...!!!!!
شما آقای هلدینگ که توانایی اختصاص پانصد میلیارد تومان به «استقلال تهران» را دارید، چرا به فوتبالیست‌ها، فوتسالیست‌ها، والیبالیست‌ها، بسکتبالیست‌ها، رزمی‌کاران، دو میدانی، شطرنج وعیره، اعم از مردان و زنانِ این منطقه کمک نمی‌کنید؟
مگر مردم این منطقه چه گناهی کرده اند؟
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjamev.uqex8zsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عباس قنواتی
صحیح است صحیح است صحیح است