استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پتروشیمی اوره و آمونیاک به‌عنوان پتروشیمی دوم دهدشت در دشت آهوی بین چرام و دهدشت که قرار بود در سفر دوم کلنگ‌زنی شود بنا به دلایل فنی از دستور کار خارج شد که مجدد با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی این پروژه مهم به‌زودی آغاز خواهد شد.
plusresetminus
پتروشیمی چرام با اشتغالزایی ۹۰۰نفری به مدار ساخت برمی گردد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با رسانه ها  گفت: در تلاش هستیم پروژه‌های تحول‌زا که در سال ۱۴۰۲ تعریف شده از جمله پتروپالایشگاه گچساران، پتروشیمی اوره و آمونیاک چرام، «سیترا پلاس» در گچساران عملیات اجرایی آنها آغاز شود و برخی از پروژه‌ها همچون گاز مختار، سد سقاوه و سد تنگ سرخ، سد سرپری در ۱۴۰۳ به نتیجه برسد.
پتروشیمی چرام به مدار ساخت برمی‌گردد
احمدزاده با بیان اینکه معاون اجرایی رئیس‌جمهور جانانه پای‌کار هستند و استان را حمایت می‌کنند، گفت: پتروشیمی چرام به دلیل تأمین خوراک “گاز” در مرحله کلنگ‌زنی به مشکل خورد که با حمایت رئیس‌جمهور و دکتر “منصوری” این پتروشیمی مجدداً به مدار ساخت برخواهد گشت.
پتروشیمی اوره و آمونیاک به‌عنوان پتروشیمی دوم دهدشت در دشت آهوی بین چرام و دهدشت که قرار بود در سفر دوم کلنگ‌زنی شود بنا به دلایل فنی از دستور کار خارج شد که مجدد با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی این پروژه مهم به‌زودی آغاز خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با احداث این پتروشیمی ۹۵۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.
به گزارش صبح خرد ؛شهرستان ۳۳ هزارنفری چرام یکی از شهرستان‌های ۹ گانه استان ۷۱۳ هزارنفری کهگیلویه و بویراحمد است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcco1qs.2bq0e8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما