ارزش بازار پرتفوی بورسی "فارس" در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۳۰۲ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۳۱۰ هزار ۱۸۸ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته افزایش ۲ درصد را تجربه کرد.
plusresetminus
پتروشیمی نوری، بیشترین ارزش بازار “فارس” را در اختیار داشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با سرمایه ثبت شده ۷۵ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۱۰ همتی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در آذرماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.
پتروشیمی نوری، بیشترین ارزش بازار
مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری “فارس” در این دوره ماهانه برابر با ۳۳ هزار و ۸۷۲ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در خارج از بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری “فارس” در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۲۵ هزار و ۵۵۱ و شرکت‌های پذیرفته شده است.
لازم به ذکر است که فارس در این دوره میزان سرمایه‌گذاری که در شرکت‌های فعال در بازار سرمایه داشت برابر با ۸ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری “فارس” در اسفندماه مربوط به بخش مواد و محصولات شیمیایی با ۶ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان بود. فارس در این بخش از سرمایه‌گذاری‌های با رشد مبلغ ۳ هزار و ۴۲۱ میلیارد تومانی ارش بازار روبه‌رو بود.
پتروشیمی نوری، بیشترین ارزش بازار
صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به خردادماه ۱۴۰۳) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۳۱۰ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۳ هزار و ۶۲۷ درصدی را به همراه داشت.
لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی “فارس” در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۳۰۲ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۳۱۰ هزار ۱۸۸ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته افزایش ۲ درصد را تجربه کرد.
پتروشیمی نوری، بیشترین ارزش بازار
بیشترین سرمایه‌گذاری که فارس در پرتفوی شرکت‌های بورسی خود انجام داد مربوط به گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با ۳ هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان بود که در پی این سرمایه‌گذاری ارزش بازار به دست آمده برابر با ۱۳ هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان بود و همچنین می‌توان گفت بیشترین میزان ارزش بازار ثبت شده توسط این شرکت سرمایه‌گذاری در اختیار پتروشیمی نوری با ۹۳ هزار میلیارد تومان بود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce7x8z.jh8efi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما