مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: اتفاق بزرگی با طرح توسعه پیشرفت و امید منطقه ویژه برای تولید رقم می خورد، در زمینی به مساحت بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ هکتار موجب ایجاد اشتغال پایدار برای ۶۰ هزار نفر خواهد شد و همچنین در زمان ساخت و تکمیل که بین ۱۵ تا ۲۰ سال طول خواهد کشید، ۳۰۰ هزار نفر بصورت پروژه ای و علاوه بر آن بصورت غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.
plusresetminus
طرح توسعه، پیشرفت و امید، کلان پروژه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای جهش تولید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شامگاه چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در برنامه زنده تلویزیونی خوزستان سرزمین فرصت ها که بصورت مستقیم از محل سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پخش شد، اظهار کرد:اگر بخواهیم شعار سال در صنعت محقق شود باید زیرساخت های جهش تولید را فراهم نماییم، یکی از مهم ترین کلان پروژه های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تسریع در طرح جامع، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی فاز۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با نام “پیشرفت و امید” است که از نشانه ها و مصادیق پیشرفت کشور و امیدآفرینی در مسیر اقتدار صنعتی است.
وی با بیان اینکه اتفاق بزرگی با طرح توسعه پیشرفت و امید منطقه ویژه برای تولید رخ خواهد داد، گفت: بسیاری از مجوزهای این طرح اخذ شده است و امیدواریم در سال جاری کلنگ آن را به زمین بزنیم. با اشتغالی که این طرح ایجاد می کند برای جوانان امید آفرینی خواهد شد و برنامه هایی را در همین طرح برای مشارکت مردم خواهیم داشت.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به طرح های کارشناسی شده سرمایه گذاری در این منطقه بیان کرد: در سال گذشته طرح های سرمایه گذاری با ارزش افزوده بالا تحت عنوان شهرک دارویی، شیمی شهر، کارخانه های دانش بنیان و سایر طرح ها که مردم می توانند بواسطه شرکت های کوچک و متوسط در عرض یکسال به سودآوری خوبی برسند معرفی شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcippaz.t1a5v2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما