مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس از افزایش ۱۳۰ درصدی درآمد پتروشیمی پردیس در اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.
plusresetminus
درآمد پتروشیمی پردیس در اسفند ماه ۱۴۰۲ حدود ۱۳۰ درصد افزایش یافت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سید محمدرضا میری لواسانی اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال ” جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده و پتروشیمی پردیس در راستای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می برد.
وی افزود: افزایش ظرفیت تولید در این مجتمع پتروشیمی جزو اولویت هاست که علاوه بر درآمدزایی و ارزآوری، در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان متخصص و متعهد نیز تاثیر بسزایی دارد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس از افزایش ۱۳۰ درصدی درآمد پتروشیمی پردیس در اسفند ۱۴۰۲ خبر داد و تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، درآمد ماهانه پتروشیمی پردیس در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۹ درصد بالا رفت و از ۱۸ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال به ۴۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.
میری لواسانی ابراز داشت: میزان تولید و درآمد پتروشیمی پردیس در آخرین ماه سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به ماه قبل از آن حدود ۶۸ درصد رشد پیدا کرد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس با اشاره به شکسته شدن رکورد تولید ۱۷ ساله پردیس در سال گذشته، خاطر نشان کرد: کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی پردیس در چهارمین اجلاس سراسری این نشان و دریافت لوح تقدیر به عنوان شرکت برتر صادرات‌گرای کشور در رتبه بندی سال ۱۴۰۲ شرکت‌های ایران (IMI-۱۰۰)، از جمله مهم ترین موفقیت های این شرکت در یکسال اخیر بوده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcamen6.49nya15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما