مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی این میزان سوخت را از یک دستگاه تریلی که به صورت غیرقانونی در حال تخلیه بود کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
plusresetminus
توقیف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از توقیف ۲۶ هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال در زاهدان خبر داد.
منصور انصاری  اظهار کرد: پرونده ۲۶ هزار لیتر گازوییل قاچاق در شعبه نهم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زاهدان بررسی شد.
وی بیان کرد: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، وجود بارنامه‌های باطله و ارائه نکردن مجوزهای قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.
به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه، ۹ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل بهای سوخت کشف شده به جریمه اضافه کرد و در مجموع متهم را به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
وی عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی این میزان سوخت را از یک دستگاه تریلی که به صورت غیرقانونی در حال تخلیه بود کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdjs0f.yt0oj6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما