مهندس کریمی از افزایش ظرفیت تولید این شرکت خبر داد و گفت: در بخش ظرفیت تولید نیز ما توانستیم ظرفیت تولید را از ۶۰ درصد به ۱۰۰ درصد برسانیم.
plusresetminus
رشد ۵۲ درصدی تولید در پتروشیمی سبلان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مهندس رضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان با بیان اینکه شرکت پتروشیمی سبلان در سال گذشته دستاوردهای چشمگیری داشته است تاکید کرد: خوشبختانه به لطف خدا و با تلاش همه همکارانم در پتروشیمی سبلان موفق شدیم که در سال گذشته تولید شرکت را تا بیش از ۵۰ درصد افزایش بدهیم که این دستاورد بسیار بزرگی است.
مهندس کریمی همچنین از افزایش ظرفیت تولید این شرکت خبر داد و گفت: در بخش ظرفیت تولید نیز ما توانستیم ظرفیت تولید را از 60 درصد به 100 درصد برسانیم.
مدیرعامل پتروشیمی سبلان این دو دستاورد را بسیار راهبردی و کارآمد دانست که در همه مجموعه هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه وجود دارد و تصریح کرد: ما این کارها را با بهره‌گیری از دانش و تولید ملی انجام دادیم که ارزش آنها را دوچندان می‌کند. ما از ابتدای حضور در پتروشیمی سبلان، به بهره‌گیری از توان و تولید داخل ایمان و اعتقاد داشتیم و آن را به منصه ظهور رساندیم و خوشبختانه نتایج هم بسیار چشمگیر بوده است و مایه افتخار ماست که امروز سبلان در راستای استفاده از توان داخل یکی از پیشگامان صنعت پتروشیمی است.
کریمی به دو چالش مهم دراین شرکت نیز اشاره و تاکید کرد: یک چالش قراداد گاز ۸ ماهه است که هم برای شرکت های تولیدی و هم در آینده برای دیگر طرح های هلدینگ ها تهدیدی جدی محسوب می‌شود و چالش دیگر اصلاح فرمول قیمت گذاری گاز است که می بایست هاب اروپا را به عنوان مصرف کننده کاهش داد و به زیر ۱۰ درصد آورده شود.
مهندس کریمی در پایان خاطرنشان ساخت: استفاده بیشتر  از نیروی فنی متخصص  و باتجربه در مجتمع ها در سطح مدیران ارشد شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان و هلدینگ پتروفرهنگ یک ضرورت است که بدون شک نتایج اثربخشی در پی خواهد داشت و درخواست ما از مدیریرعامل محترم صندوق این است که انشالله نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشند. در حال حاضر ما نیروهای متخصص و خوبی برای راهبری شرکت هاداریم که انتظار می‌رود در این سطح ها از آنها استفاده گردد.

انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcce1qs.2bq0o8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما