این شرکت که قطب الاستومر کشور می باشد با شناسایی موانع تولید و بررسی و رفع آنها، کنترل مصارف انرژی، همچنین نگاه ویژه به مسائل زیست محیطی موفق شد در تولید سالیانه خود در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۲ درصدی را به ثبت برساند.
plusresetminus
ثبت رکورد تولید پتروشیمی تخت جمشید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، این شرکت در تازه ترین دستاورد خود موفق به ثبت رکورد بالاترین میزان تولید یکساله از ابتدای فعالیت خود تا کنون گردید.
این شرکت که قطب الاستومر کشور می باشد با شناسایی موانع تولید و بررسی و رفع آنها، کنترل مصارف انرژی، همچنین نگاه ویژه به مسائل زیست محیطی موفق شد در تولید سالیانه خود در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 2 درصدی را به ثبت برساند.
علاوه بر این، شرکت پتروشیمی تخت جمشید از پروژه های توسعه ای نیز غافل نبوده و با تکمیل کلیه پروژه های نیمه تمام درون مجتمع و پیشرفت 95 درصدی برج های خنک کننده واحد PBR2 که تاثیر بسزایی در افزایش ظرفیت تولید مجتمع به همراه خواهد داشت، گام بلندی در راستای توسعه و اعتلای این صنعت استراتژیک کشور برداشته است. قطعا پیشرفت های به دست آمده حاصل همدلی و تلاش های شبانه روزی همکاران عزیز، زحمتکش و متعهد شرکت پتروشیمی تخت جمشید می باشد.
انتهای پیام/.     
https://naftara.ir/vdcevx8z.jh8eoi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما