مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از الزام استفاده از کارت‌های سوخت شخصی به جای کارت‌های آزاد جایگاه‌ها خبر داد.
plusresetminus
الزام استفاده از کارت سوخت‌های شخصی در جایگاه‌های سوخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، حسین عبدلی ضمن رد شائبه حذف کارت های سوخت آزاد از جایگاه های سوخت در استان سمنان بیان کرد: وزارت نفت برنامه دارد تا مردم را ملزم به استفاده از کارت سوخت کند
وی افزود: ۹۵ درصد سوخت گیری بنزین و گازوئیل در سراسر استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور باید با کارت سوخت های شخصی صورت گیرد
مدیر شرکت نفت منطقه شاهرود همچنین بیان کرد: طبق ابلاغ قانون که به وزارت نفت صورت گرفته، الزام استفاده از کارت های سوخت شخصی باید اجرایی شود
عبدلی این مصوبه و ابلاغ را متعلق به سال قبل دانست و تاکید کرد: سال گذشته ۹۰ درصد سوخت گیری ها باید از طریق کارت های شخصی صورت می گرفت که امسال این میزان به ۹۵ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: طبعتاً در این زمینه ابلاغ هایی به سراسر پمپ های بنزین استان سمنان صورت گرفته و نظارت ها نیز از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود تشدید می شود.
مدیر شرکت ملی نفت منطقه شاهرود همچنین بیان کرد: از مردم هم می خواهیم که به ما در مسیر اجرایی شدن قانون الزام استفاده از کارت های سوخت شخصی کمک کنند تا شاهد اجرای خوب این قانون و ساماندهی مصرف سوخت در استان باشیم.
عبدلی درباره تکلیف کارت های سوخت آزاد جایگاه ها هم بیان کرد: فعلا طبق قانون هر جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فقط یک کارت سوخت آزاد دارد و سوخت رسانی آزاد در جایگاه ها انجام می شود اما باید به میزان ۹۵ درصد مصرف سوخت از کارت های شخصی برسیم.
وی با بیان اینکه در استان سمنان ۸۸ جایگاه سوخت وجود دارد، ابراز کرد: ۳۳ جایگاه از این تعداد در مسیر کریدور اصلی تهران - مشهد قرار دارد تا زائران رضوی که بیشترین میزان تردد ها را در راه های استان سمنان دارند از آنها بهره مند شوند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcci0qs.2bq0i8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما