شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود به درآمد ۹ هزار و ۴۹ میلیاردتومانی رسید.
plusresetminus
نگاهی به عملکرد شرکت پتروشیمی پارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، شرکت پتروشیمی پارس با سرمایه ثبت شده ۴۷ هزار و ۶۰۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۲۳ هزار و ۷۲۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری رکورد خارق العاده‌ای از خود برجای گذاشت.
شاهکاری از
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پارس در دوازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۹ هزار و ۴۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۷۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۸۹ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۲ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.
شاهکاری از
” پارس” در اسفندماه ۳۵۳ هزار و ۳۰۷ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۴۰۲ هزار و ۶۶۶ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۵۳ درصد افزایش پیدا کرد.
شاهکاری از
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «پروپان صادراتی» با ۳ هزار و ۴۱ میلیارد تومان بود درآمدی که “پارس” از فروش این محصول در اسفندماه به دست آورد برابر با ۳۴ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «پروپان صادراتی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی پارس محصول «استایرن منومر» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۲ هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی پارس محصول «استایرن منومر» با مبلغی بالغ‌بر ۴۲ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.
شاهکاری از
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcewn8z.jh8exi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما