plusresetminus
در برخی شهرهای خوزستان یک وجب فضای ورزشی نیست /برای استقلال ورشکسته پول هست اما برای ورزش خوزستان پول نیست
علی بغلانی از اهالی ورزش شهرستان اندیمیشک در خصوص خرید سهام باشگاه استقلال توسط شرکت های پتروشیمی منطقه بندرامام خمینی برای نفت آرا نوشت: در برخی شهرها یک وجب سالن و زمین ورزشی وجود ندارد و برخی شهرها هم که زیر ساخت دارند متعلق به چند سال قبل است.
در تمامی های رشته های ورزشی استان خوزستان با کمبود امکانات مواجه هستیم و تلاشی برای رفع آن صورت نمی پذیرد.
چرا پول برای باشگاه های که در تهران وجود دارند و حتی فوتبالیست های آن خوزستانی نیستند این باشگاه ها  از طرف پتروشیمی های این استان مورد حمایت قرار می گیرند؟
چرا پول برای باشگاه های ورشکسته وجود دارد اما برای خوزستان پول نیست؟
همین شهرستان اندیمیشک ورزشش سالهاست که مورد بی مهری قرار گرفته و دارای قهرمانان ملی و بین المللی است اما هرگز این افتخار آفرینان توسط مسئولان حمایت نشده اند.
همه ما ایرانی هستیم و من تفاوتی بین خوزستان و تهران قایل نمی شوم اما وقتی خوزستان نیازمند پول و اعتبار است باید اولویت قرار گیرد.
وقتی در اخبار ملاحظه کردم که پتروشیمی های ماهشهر قصدر خرید باشگاه استقلال را دارند هرگز باورم نشد و گفتم کاش واقعیت نداشته باشد..
خود شهرستان ماهشهر دارای پتانسیل های فراوانی است و این شهرستان دو تیم فوتبال دارد که از طرف پتروشیمی های منطقه حمایت نشدنند که این باعث سرخوردگی فوتبالیست های این شهر شد.
شهرستان بندر امام خمینی که در یک قدمی پتروشیمی ها قرار دارد ظرفیت های خوبی در حوزه ورزش دارد اما توجهی به آن نمی شود  حتی پروژه های نیمه تمام رها شده است.
جای تاسف دارد که برخی از مدیران میانی هلدینگ خلیج فارس بومی منطقه می باشند و هیچگونه حرکتی برای تقویت ورزش استان خوزستان انجام نمی دهند .
 
https://naftara.ir/vdcds90f.yt0oz6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما