plusresetminus
علی عسکری دچار سردرگمی است/جریان خاص هلدینگ را اداره می کند/ چرا پول صرف پروژه ها نمی شود/تا بوده خوزستان محروم بوده
یک مدیر بازنشسته نفتی در واکنش به خرید سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خیلج فارس  در یاداشتی برای پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا نوشت:
سایت وزین نفت آرا
باسلام،
تلاش و پیگیری و انعکاس اخبار مربوط به خرید سهام باشگاه استقلال توسط شرکت های پتروشیمی منطقه بندرامام خمینی ره را مطالعه کرده ام، بعنوان مدیری که سالها در شرکت های زیر مجموعه هلدینگ خدمت نموده و چندسالی است به دوران بازنشستگی نائل شدم خدمتتان عرض کنم، بسیار برایم شوکه کننده بود که چه معنا و مفهوم و چه طرحی و با چه نگاهی پشت این قضیه است!
این مدیر که نخواست نامش فاش گردد ،افزود:خوزستان همیشه محروم بوده و رفع این محرومیت توسط مدیران دلسوز و پاک دست قابل برطرف شدن است. سوالات و پرسش های متداولی پیرامون توسعه ماهشهر است، مگر می شود اینهمه ثروت در بندرامام خمینی باشد و توسعه ورزشی  شهرستان ها ممکن نباشد؟
فوتبال یک ورزش محبوب و پرطرفدار است و خوزستان سرشار از استعداد و قابلیت های مختلفی دارد،اگر بحث خرید سهام استقلال است چرا از تیم های ماهشهری و خوزستانی حمایت نمی شود؟
جریان خاصی در هلدینگ و خارج از آن سیاست های این شرکت بزرگ را طراحی کنند.
اقای علی عسکری انسان شریف و نجیبی است و دارای داریت خاص اما جای وی در هلدینگ نبوده و می بایست یک مدیر متخصص منصوب می شد.به هر حال وی منصوب شد و الان ایشان مسلط به امور بنگاه داری نیست و دچار سردرگمی می باشد چون اختلاف نظر ما بین مدیران میانی و هیات مدیره زیاد می باشد.
چرا هلدینگ پولش را صرف تکمیل طرح های ناتمام نمی کند؟
مگر نمی گویند در کشور بیکاری وجود دارد ،چرا این پول و اعتبار را صرف اشتغالزایی جوانان نمی کنند؟
انتظار است در این مسئله تجدید نظر کنند یا حداقل اگر قصد ورود به سهامداری باشگاه های ورزشی دارند فوتبال خوزستان اولویت قرار بدهند.
باسپاس
نفت آرا صحت سقم این مطلب را تایید یا رد نمی کند صرفا به عنوان نظر مخاطب منتشر می کند.
این رسانه آمادگی جوابیه هلدینگ خیلج فارس را دارد.
https://naftara.ir/vdceep8z.jh8e7i9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما