انتظار می‌رود، برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال در پتروشیمی گچساران که صدای همه سهامداران خرد و عمده را درآورده، پرونده مسئولان ذیربط در این پتروشیمی مورد پیگیری و رسیدگی قضایی قرار گیرد.
plusresetminus
درنوردیده شدن مرزهای وقاحت در پتروشیمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در پی سلسه افتضاحات در یکی از پتروشیمی‌های ماهشهر و آتش‌سوزی فروردین ماه سال گذشته و خرید ملک تجاری، خرید کاغذی و صوری سهام پتروشیمی‌ها و ... تا استخدام‌های رابطه‌ای و انعقاد هزاران میلیارد تومان قراردادهای خرید و فروش خارج از مناقصه و مزایده، از جمله فساد در خرید کاتالیست از شرکت سکاف و دیگر موارد فراوان که هر یک به تنهایی می‌توانست، هریک از مدیران خودساخته صنعت پتروشیمی را به میز محاکمه بکشاند، حالا شاهد آن هستیم که همه آنها از سوی شیپورهای گشاد مواجب‌بگیر و کانال‌های مزدبگیر در قالب موفقیت‌های درخشان در حال ثبت است!
اگر کمک‌های شبانه رعیت‌زاده خان بزرگوار نبود و تریلی تریلی تجهیزات پتروشیمی گچساران به این پتروشیمی ارسال نمی‌شد، همچنان باید شاهد فلرسوزی در این پتروشیمی بودیم.
زیان عملکرد مدیریتی در این پتروشیمی به حدی بوده که صدای همه سهامداران خرد و عمده را درآورده است؛ شرکتی که سالیان سال در مدار تولید و فروش زبانزد خاص و عام بود، امروز به سرنوشتی تلخ دچار شده است!
هرچند شنیده شده که به زودی تغییراتی در این شرکت رخ خواهد داد، اما انتظار می‌رود که پرونده مدیریتی مدیرعامل این شرکت برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال به آسانی بسته نشود!
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdz90f.yt0os6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما