كارشناس و مربی فوتبال خطه جنوب طی یادداشتی ضمن انتقاد شدید از خرید باشگاهی که فقط هزینه دارد، این خرید را خیانت به خوزستان به ویژه ماهشهر دانست.
plusresetminus
خرید باشگاهی که فقط هزینه دارد، خیانت به خوزستان است/مسئولان جلوی این خیانت را بگیرند/دسترنج منطقه را برای یک تیم تهرانی هزینه نکنید
احمدرضا نوروزي، كارشناس و مربي فوتبال در یادداشتی اختصاصی برای پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا درباره خرید سهام استقلال توسط شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس نوشت:
بر اساس اطلاعاتی که در دسترس دارم، گروهی از شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده‌اند.
اينكه برخي از شركت‌هاي پتروشيمي ماهشهر اقدام به خريد سهام يك باشگاه تهراني كه صرفاً فقط هزينه مي‌كند، خيانت به خوزستان و علي الخصوص شهرستان ماهشهر و حومه است.
در حالي كه ماهشهر سال‌هاست، شديداً به يك ورزشگاه در خور و شايسته نياز دارد، دليلي نمي‌بينيم كه از درآمد و دسترنج اين منطقه براي يك تيم تهراني هزينه شود.
از نماينده منتخب ماهشهر و ساير مسئولان درخواست مي‌شود، نسبت به اين تصميم واكنش نشان داده و جلوگيري نمايند. این اقدام نگرانی‌هایی را در مورد تخصیص منابع مالی و عزم توجه به نیازهای ورزشی محلی ایجاد مي‌کند.
در این شرایط، مردم و نمایندگان منطقه می‌توانند از طریق مکانیزم‌های قانونی و اجتماعی موجود، نظرات و مخالفت‌های خود را ابراز دارند. این می‌تواند شامل نامه‌نگاری به نمایندگان مجلس، تشکیل جلسات با مسئولان محلی، و ایجاد کمپین‌های اطلاع‌رسانی در میان جامعه باشد تا اطمینان حاصل شود که صدای جامعه محلي شنیده می‌شود و به نیازهای ورزشی محلی ماهشهر توجه کافی می‌شود يا خير ؟
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgq39q.ak9tn4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خواجهپور
درود به احمد اقا نوروزی پیشکوست ماهشهر و خوزستان