بیات افزود: اقدامات ساخت و نصب قبلی در حال انجام است و از محل درآمد فروش برق شرکت ایران‌ ال‌ان‌جی، در حال آماده‌سازی و راه‌اندازی بخش‌هایی مثل مخازن ذخیره ال‌پی‌جی و ال‌ان‌جی هستیم که می‌توانند به بهره‌برداری و دآمدزایی برسند.
plusresetminus
نیاز 1.4 میلیارد دلاری پروژه ایران‌ ال‌ان‌جی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: مسیر تامین مالی پروژه ایران‌ال‌ان‌جی از طریق فاینانس و رقم مورد نیاز حدود ۱.۴ میلیارد دلار خواهد بود.
عبدالحسین بیات درباره آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ایران‌ال‌ان‌جی اظهار داشت: برای اتمام و راه‌اندازی فاز اول این پروژه به ظرفیت ۵.۵ میلیون تن در سال، به دنبال تامین فاینانس هستیم و اکنون در مراحل آخر اداری اخذ مجوز است.
وی افزود: اقدامات ساخت و نصب قبلی در حال انجام است و از محل درآمد فروش برق شرکت ایران‌ال‌ان‌جی، در حال آماده‌سازی و راه‌اندازی بخش‌هایی مثل مخازن ذخیره ال‌پی‌جی و ال‌ان‌جی هستیم که می‌توانند به بهره‌برداری و دآمدزایی برسند.
رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: برای تکمیل عملیات احداث واحدهای شیرین‌سازی و مایع‌سازی منتظریم مراحل فاینانس به پایان برسد، اکنون قراردادهای مربوطه با طرف‌های مربوطه منعقد شده و فقط منتظر تامین مالی فاینانسور هستیم. بعد از نهایی شدن فاینانس، ادامه عملیات احداث و توسعه دو واحد یاد شده سرعت پیدا خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسیر تامین مالی پروژه از طریق فاینانس و رقم مورد نیاز حدود ۱.۴ میلیارد دلار خواهد بود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjaoev.uqexyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما