صدیقی زاده با بیان اینکه اصول و فرهنگ ایمنی با مشارکت و مسئولیت‌پذیری جمعی همگی همکاران در بین کارکنان این مجموعه نهادینه شده و بلوغ سازمانی در این حوزه مشهود است، ایمنی فرایند را موضوعی غیرقابل‌جداسازی از تولید و عامل تداوم و پایداری تولید خواند.
plusresetminus
گام بلند پتروشیمی کارون در حوزه مدیریت ایمنی فرایند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در جلسه‌ای با حضور مدیر سلامت، ایمنی و محیط‌زیست گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، احکام انتصاب اعضای کمیته راهبری PSM شرکت پتروشیمی کارون اهدا شد.
  در تداوم استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرایند (PSM)جلسه‌ای با حضور مدیر سلامت، ایمنی و محیط‌زیست گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون و اعضای کمیته راهبری PSM تشکیل شد.
در ابتدای جلسه، فرجادنیا رئیس امور HSE شرکت پتروشیمی کارون ضمن تشریح اقدامات انجام شده و قدردانی از مسئولیت‌پذیری مشاور مربوطه، با ارائه گزارش میزان پیشرفت پروژه بر لزوم استقرار این سیستم مهم در صنایع پتروشیمی بر تأثیر آن در کاهش حوادث فرایندی و پایداری تولید و نیاز امروز صنایع به استقرار این سیستم تأکید کرد.
در ادامه مهندس محمدعلی خادمیان بر لزوم مشارکت جمعی کلیه گروه‌ها در استقرار این سیستم مدیریتی تأکید و از اقدامات انجام شده مرتبط در شرکت پتروشیمی کارون قدردانی کرد.
مدیرعامل و رئیس کمیته راهبری PSM نیز با اشاره به فرایند خاص پتروشیمی کارون و درس‌آموزی از حوادث بزرگ صنایع دنیا، الزام به رعایت کلیه دستورالعمل‌های HSE و همچنین استقرار و جاری‌سازی اصول اساسی سیستم ایمنی فرایند را برای پروسس یونیک شرکت پتروشیمی کارون لازم و حیاتی دانست.
علیرضا صدیقی زاده با بیان اینکه اصول و فرهنگ ایمنی با مشارکت و مسئولیت‌پذیری جمعی همگی همکاران در بین کارکنان این مجموعه نهادینه شده و بلوغ سازمانی در این حوزه مشهود است، ایمنی فرایند را موضوعی غیرقابل‌جداسازی از تولید و عامل تداوم و پایداری تولید خواند.
در ادامه جلسه صفری، رئیس ایمنی فرایند مجتمع، گزارشی جامع از روند استقرار چهار المان مدیریت تغییر (MOC)، یکپارچگی سرمایه و قابلیت اطمینان (ASSET)، شناسایی خطر و ارزیابی ریسک (HIRA) و ایمنی پیش از راه‌اندازی (PSSR) ارائه کرد.
در این جلسه شرح وظایف اعضای کمیته راهبری PSM شرکت پتروشیمی کارون تشریح و احکام انتصاب ایشان اهدا و ابلاغ شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb9wb8.rhbagpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما