نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از  پیگیری نکردن پرونده تحقیق و تحفص از پتروشیمی گچساران  در یاداشتی نسبت  به این موضوع واکنش نشان داد.  
plusresetminus
طرح تحقیق و تفحص از پتروشیمی گچساران را کلید زده‌ام/به کارکنان نفت و گاز به دید اجنبی نگاه می کنند/ فساد خوب و بد ندارد
به گزارش نفت آرا،سید ناصر حسینی پور در این یاداشت آورده است:

چرا به سراغ پتروشیمی گچساران، آقایان ح، ش، الف، گ، پ، ر، ک، و… که میلیاردها تومان پول بی‌زبان بیت‌المال مسلمین و حق مردم مظلوم گچساران و باشت را چپاول نمودند و هنوز می‌نمایند و شخصأ به عنوان عضو کمیسون اصل نودم قانون اساسی، طرح تحقیق و تفحص از پتروشیمی را کلید زده‌ام، نرفتید و نمی‌روید؟! لابد ما دو نوع فساد داریم؛ فساد خوب و فساد بد.

وی  اذعان داشت: چرا هیچ یک از اعضای محترم شورای تأمین و نماینده سابق و مدعیان دروغین حق و حقوق مردم گچساران و باشت نپرسیدید که با وجود هزاران جوان تحصیل کرده بیکار که شرح زندگی خیلی از آنها یک روضه مجسم است، غیربومی‌ها بیش از ۷۰ درصد پتروشیمی گچساران را به اشغال خود درآورده‌اند؟!

عضو کمیسیون اصل نودم تصریح کرد: با بیان اینکه  یکه‌تازى و بی‌عدالتى و ستم به نیروهاى ولایى در شرکت نفت و گاز و آموزش و پرورش به حدّى است که به این نیروها، به عنوان اجنبى نگاه می‌کنند، ولى مسؤلین امنیتى و سیاسى به راحتى از کنار جفاهاى محرز آنها گذشتند و می‌گذرند، این تذهبون؟!

به گزارش نفت آرا،هدف از احداث طرح پتروشیمی گچساران، تأمین خوراک مجتمع‌های زیرمجموعه پتروشیمی باختر (واقع در مسیر خط لوله سراسری اتیلن غرب) و همچنین مجتمع‌های پتروشیمی منطقه دنا شامل پتروشیمی چهارگانه ممسنی، دهدشت، بروجن و کازرون می‌باشد. بدین ترتیب که محصول اتیلن گرید پلیمری تولیدی در پتروشیمی گچساران به طول تقریبی 700 کیلومتر به‌عنوان خوراک 4 پتروشیمی زیرمجموعه این شرکت انتقال می‌یابد.   این طرح در زمینی به مساحت تقریبی 157 هکتار در استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان گچساران قرارگرفته است.
https://naftara.ir/vdca.in6k49nm05k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما