در نخستین روز هفته دفاع مقدس مراسم تقدیر از ایثارگران و جانبازان پالایشگاه روغنسازی ایرانول برگزار و پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول در پالایشگاه روغن‌سازی آبادان افتتاح شد.
plusresetminus
پروژه افزایش ظرفیت تولید روغنMES_T ایرانول در پالایشگاه آبادان افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول در آبادان، صبح امروز چهارشنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه شهر آبادان، محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، احمدی فرمانده سپاه آبادان، زارع پور اشکذری مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، مدیران شرکت و مسئولان شهری در محل پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول ابادان برگزار شد.
در حاشیه این مراسم، پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول پالایشگاه روغنسازی آبادان نیز با افزایش ظرفیت تولید این روغن از سالیانه 100 تن به روزانه بیش از 100 تن افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم تصریح کرد: پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان، یکی از ناب‌ترین نمونه‌های فعال در شهر آبادان و منطقه آزاد اروند است که ظرفیت و پتانسیل ویژه‌ای دارد.
زارع‌ پور ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز در ابتدای هفته دفاع مقدس گرد آمده‌ایم تا ضمن ادای احترام به ایثارگران و جانبازان پالایشگاه روغن سازی آبادان، پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول را افتتاح کنیم که با تلاش مهندسین و کارگران عزیز پالایشگاه آماده شده است.
وی در ادامه افزود: تعویض فیلترهای واحد MEK، تولید تجاری روغن الوند آبادان ویژه منطقه آزاد اروند و بهسازی منطقه بریم از جمله پروژه‌های آتی ایرانول در آبادان خواهد بود.
زارع پور افزود: اشتغال‌زایی و افزایش حمایت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت در آبادان از اولویت‌های اصلی شرکت ایرانول است.
فرمانده سپاه آبادان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از مسئولین شرکت نفت ایرانول به جهت برگزاری این مراسم اعلام کرد: مدیر عامل نفت ایرانول به خوبی از شرایط شهر آبادان آگاه هستند و با برنامه‌هایی که برای پالایشگاه ایرانول در این شهر پیش‌بینی کردند، انتظارات را بالا خواهند برد، ما نیز و در کنار شما هستیم تا در مسیر توسعه و پیشرفت آبادان قدم برداریم.
محفوظی هم در پایان این مراسم تأکید کرد: آبادان متعلق به همه مردم ایران است و امیدوارم ایرانول با پتانسیل و ظرفیت بالایی که دارد، در مسیر کمک به پیشرفت و اعتلای شهر آبادان گام بردارد و در این مسیر حمایت تمامی بخشهای شهری را در کنار خود خواهد داشت.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcg.79qrak9nqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما