محمد جواد بدری از افزایش 148 درصدی درآمد عملیاتی شرکت پتروشیمی فن آوران در شش ماه نخست سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
plusresetminus
افزایش 148 درصدی درآمد عملیاتی پتروشیمی فن آوران در 6 ماه نخست امسال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران، درآمدهای حاصل از فروش محصولات در شش ماه نخست سال‌جاری با رقم 41.196 میلیار دریال در مقایسه با مبلغ کل فروش شش ماه نخست سال قبل شاهد 148 درصد افزایش بوده است.
این درحالی است که پیش بینی می‌شود، با افزایش بهای محصولات در نیمه دوم سال، این فاصله با سال قبل بیشتر شود.
شایان ذکر است که 16.070 میلیارد ریال از این درآمد، حاصل فروش داخلی تولیدات و مابقی به ارزش25.127 ریال از آن سبد صادراتی فن آوران از ابتدای فروردین تا 31 شهریور 1400می باشد که این افزایش در حوزه درآمد های عملیاتی داخلی شش ماه نخست سال 1400، نسبت به مدت مشابه سال قبل 188 درصد و در بخش فروش صادراتی به میزان127 درصد محقق شده است.
بدری دلایل این موفقیت را پس از عنایات خداوند متعال، تداوم تولید، رصد مستمر بازار های هدف و بروزرسانی مداوم استراتژی های فروش عنوان و ابراز امیدواری کرد تا ذینفعان این شرکت، با ادامه روند رونق درآمدهای عملیاتی، شاهد دستاوردهای بیش از بیش در عرصه تامین نیاز بازارهای هدف و تحقق درآمد های عملیاتی  به ویژه در نیمه دوم سال باشند که نوید بسیار خوبی برای سهامداران این شرکت خواهد بود.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcf.edyiw6dvxgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما