رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران گفت: با هدف شتاب‌بخشی در عملیات تولید نفت و گاز 45 دستگاه حفاری سنگین خشکی در نیمه نخست امسال در نقاط نفت‌خیز کشور جابه‌جا شد.
plusresetminus
شتاب‌بخشی به عملیات تولید نفت و گاز با جابجایی 45 دکل ملی حفاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدرضا نیل‌ساز با بیان اینکه با هدف شتاب‌بخشی در عملیات تولید نفت و گاز 45 دستگاه حفاری سنگین خشکی در نیمه نخست امسال در نقاط نفت‌خیز کشور جابه‌جا شد و جابجایی این دکل‌های حفاری با استفاده از ناوگان ترابری سنگین شرکت و شرکت‌های پیمانکاری حمل و نقل صورت گرفته است، افزود: جابجایی هر دستگاه حفاری با به‌کارگیری افزون بر 120 خودرو کشنده سنگین و فوق‌سنگین انجام می‌شود.
وی گفت: حمل و نقل دکل‌های حفاری و متعلقات آن در این مدت در قالب 5 هزار و 719 محموله صورت پذیرفته و مسافت طی شده 7 هزار و 25 کیلومتر بوده است.
رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: عملیات جابجایی دکل‌ها در 6 ماه نخست سال توسط تیم‌های فنی و تخصصی ترابری با همکاری پلیس راهور در محور‌ها و جاده‌های دسترسی استان‌های خوزستان، فارس، اردبیل، گرگان و سیستان و بلوچستان انجام و از ابتدای فروردین تا پایان شهریور، 4 هزار و 724 محموله دیگر کالا‌ها و مواد نیز به موقعیت عملیاتی استقرار دستگاه‌های حفاری ارسال شده است.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdch.knzt23nqkftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما