سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تاکنون سه هزار 200 پمپ بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان دریافت بنزین یارانه‌ای با کارت سوخت در آنها فراهم شده است.
plusresetminus
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اتصال 3200 جایگاه سوخت به سامانه خبر داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فاطمه کاهی با اشاره به اینکه تا ظهر یک‌شنبه 9 آبان 3 هزار و 200 پمپ بنزین در کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند، افزود: همچنین 800 جایگاه در کشور، فقط امکان عرضه بنزین آزاد را دارند.
وی با تاکید بر اینکه حدود 80 درصد از جایگاه‌های فعال، بنزین یارانه‌ای عرضه می‌کنند، گفت: امیدواریم تا پایان امروز همه جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند متصل شوند و امکان دریافت بنزین با کارت‌های سوخت فراهم باشد.
فعال شدن 240 جایگاه عرضه بنزین سهمیه‌ای در سطح شهر تهران
 سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تعداد جایگاه‌های متصل به سامانه هوشمند سوخت در تهران را 240 جایگاه عنوان کرد و ادامه داد: 120 جایگاه نیز در تهران بنزین را با نرخ آزاد عرضه می‌کنند.
 در پی اختلال پیش‌آمده در ارتباط سامانه هوشمند سوخت با جایگاه‌های سوخت سراسر کشور از روز سه‌شنبه چهارم آبان‌ماه امکان عرضه سوخت در جایگاه‌های کشور غیرممکن شد که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعزام بیش از 450 گروه عملیاتی برای ازسرگیری عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و فعال‌سازی جایگاه‌ها به‌صورت دستی اقدام کرد و در نیم ساعت نخست این اتفاق نخستین جایگاه‌ها فعال شدند.
عملیات فعال‌سازی جایگاه‌های عرضه فرآورده و اتصال جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت به‌منظور عرضه بنزین یارانه‌ای همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdci.razct1avqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما