مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد؛

ایجاد 18 هزار فرصت شغلی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

هادی هاشم‌زاده فرهنگ از ایجاد 18 هزار فرصت شغلی جدید در پالایشگاه‌های پارس جنوبی خبر داد.
plusresetminus
ایجاد 18 هزار فرصت شغلی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی بزرگترین تاسیسات گاز منطقه است و بالغ بر 70 درصد گاز کشور از این مجتمع برداشت و فرآوری می‌شود.
وی افزود: تمام پالایشگاه‌های مجتمع گازی در مدار تولید هستند و روزانه بالغ بر 560 میلیون متر مکعب گاز شیرین در این مجتمع تولید می‌شود که امیدواریم در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" شاهد افزایش میزان تولیدات مجتمع گازی باشیم.
مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون روزانه بیش از 20 هزار تن گاز مایع نیز در این مجتمع تولید می‌شود که نشانه جایگاه این مجموعه است.
هاشم‌زاده فرهنگ تصریح کرد: همچنین تولید روزانه 750 هزار بشکه میعانات گازی و تولید روزانه 16 هزار تن اتان نیز از دیگر تولیدات ارزشمند این مجتمع است.
وی بیان کرد: افزایش اشتغال جوانان به ویژه جوانان متخصص و متعهد بومی در این مجتمع از مهم‌ترین اهداف مدیران مجتمع است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از اشتغال 18 هزار نفر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر تعداد 17 هزار و 900 نفر از جوانان متخصص در پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی مشغول هستند که امیدوارم شاهد رونق تولید در این مجموعه باشیم‌.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcc.1qsa2bq4ola82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما