هشت دستگاه دیگر ناوگان شرکت ملی حفاری ایران موفق به دریافت گواهینامه اولویت یک و دو تجهیزات COF از مراجع ذی‌صلاح مورد تائید وزارت نفت شدند.
plusresetminus
دریافت گواهینامه COF توسط ناوگان ملی حفاری
به گزارش نفت آرا، مهران مکوندی، معاون مدیرعامل این شرکت در امور فنی و مهندسی گفت: براساس شیوه‌نامه‌ها و و تأکید مقام عالی وزارت نفت، دریافت گواهینامه (CERTIFICATE OF FITNESS) برای همه دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری چاه‌های نفت و گاز الزامی است.
وی با بیان اینکه روزآمدسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری برای حضور فعال در پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های میدان‌محور (طرح نگهداشت و افزایش تولید) در اولویت برنامه‌های شرکت است، اظهار کرد: در چارچوب دریافت گواهینامه COF همه تجهیزات مربوط به کنترل فوران، سیستم‌های بالابری، سکوی حفاری، سیستم‌های گردش سیال، برق دستگاه در موتورآلات و ماشین‌آلات، ایمنی و سازه و زیرسازه بررسی و ارزیابی شد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی با بیان اینکه این کار با تلاش مؤثر کارکنان مدیریت عملیات، نگهداری و تعمیرات، برنامه‌ریزی و پیگیری اداره‌های بازرسی فنی و برنامه‌ریزی تعمیرات امور مهندسی محقق شد، گفت: با اقدام‌های به عمل آمده گواهینامه‌های اولویت یک مربوط به ۲۴ دستگاه حفاری برای مدت ۶ ماه تمدید شد.
مکوندی افزود: در زمان حاضر برنامه‌ریزی برای پیگیری و دریافت گواهینامه برای هشت دستگاه حفاری دیگر نیز در حال اجراست.
وی یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران تاکنون موفق به دریافت ۳۲ گواهینامه COF برای دستگاه‌های حفاری شامل ۳۰ دکل خشکی و دو دکل دریایی شده است.
 
https://naftara.ir/vdcbu9b8prhbw.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما