مسئول امور مالی پیشین پتروشیمی امیرکبیر با رد صحت فیش‌های حقوقی نجومی منتشر شده در فضای مجازی، گفت: نکاتی وجود دارد که نشان می‌دهد، این فیش‌های حقوقی جعلی است.
plusresetminus
مستنداتی وجود دارد که جعلی بودن فیش‌های حقوقی نجومی را ثابت می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، به تازگی انتشار فیش حقوقی چند تن از کارکنان پتروشیمی امیرکبیر در فضای مجازی، جنجال و حاشیه‌های زیادی به‌دنبال داشته، در این خصوص فرهاد رحیمی، مسئول امور مالی پیشین این پتروشیمی ضمن رد موضوع مطرح شده، گفت: این فیش‌های حقوقی به‌صورت کاملا ناشیانه جعل شده‌اند و مستندات متعددی در این خصوص وجود دارد که آن را ثابت می‌کند.
مسئول امور مالی پیشین پتروشیمی امیرکبیر گفت: طی ساعات گذشته و در ادامه سناریو حذف و پرونده‌سازی برای مدیران بومی پتروشیمی امیرکبیر، اسنادی مبنی بر دریافت حقوق‌های بیش از 200 میلیون تومان در فضای مجازی منتشر شده‌، درحالی ‌که با پرداخت کارانه و همه‌ آیتم‌های در نظر گرفته شده،‌ کل مبلغ دریافتی مدیران این شرکت بیش از 61 میلیون تومان (یعنی سقف حقوق وزارت نفت) نیست.
رحیمی که با آوای صنعت گفتکو می‌کرد، ادامه داد: نشانه‌هایی در عکس منتشر شده وجود دارد که موضوع را برای اهالی صنعت روشن می‌سازد که با فرمت فیش‌های حقوقی شرکت‌های پتروشیمی و وزارت نفت آشنا هستند.
وی تصریح کرد: اولین نکته که ثابت می‌کند، این فیش‌ها جعلی است، نبود کد در آنهاست، چون فیش‌های حقوقی نفت رمزدار هستند،‌ به نحوی‌که به عنوان مثال برای حقوق پایه از کد 101، بدی آب و هوا کد 102 وغیره استفاده می‌شود که در این فیش‌ها مشاهده نمی‌شود.
رحیمی افزود: همچنین نکته دیگر اینکه در تمام فیش‌های حقوقی کسورات (اقساط وام‌هایی که اخذ شده و کمک به نهاد‌های حمایتی و…) بیشتر از بیمه و مالیات هستند، دقیقا بالعکس آنچه در این اسناد درج شده است.
مدیر امورمالی سابق پتروشیمی امیرکبیر گفت: اختلاف شکلی و محتوایی این فیش با سایر فیش‌های وزارت نفت باز هم ادامه دارد، از جمله اینکه در هیچ یک از فیش‌های حقوقی آیتمی به نام کارت هدیه وجود ندارد، درحالی‌که در این فیش‌ها چنین آیتمی گنجانده شده و این نشان می‌دهد، جاعلان این فیش‌ها از هیچ اقدامی برای تخریب مدیران بومی فروگذاری نکرده‌اند.
رحیمی تأکید کرد: با توجه به روندی که از هفته‌های گذشته در پتروشیمی امیرکبیر آغاز شده و طی روز‌های اخیر تسریع شده، احتمال انتشار اسناد ساختگی مشابه دیگری برای اتهام‌زنی به سایر مدیران وجود دارد.
وی در پایان با بیان اینکه به‌زودی افشاگری‌های جدیدی از پشت پرده این سندسازی‌ها برملا خواهد شد، خاطرنشان کرد: قضیه از طریق مراجع قضایی درحال پیگیری است و از عوامل و منتشرکنندگان این فیش‌های جعلی نزد مراجع ذیصلاح شکایت به‌عمل خواهد آمد.
رحیمی یادآور شد: پشت چنین اقدامات مخربی در فضای مجازی که از دو ماهه گذشته علیه مدیران امیرکبیر آغاز شده، بی‌شک یک سناریو و یک مافیا قرار دارد که در زمان مناسب جهت روشنگری‌ افکار عمومی افشاگری‌های لازم در خصوص آنها انجام خواهد شد.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcg.w9xrak9zzpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما