در مراسمی با حضور رضا توکلی، سرپرست شرکت تاپیکو و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC)، حجت الله برامکی به‌سمت سرپرست این شرکت منصوب شد.
plusresetminus
حجت الله برامکی سرپرست شرکت PIIC شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، توکلی در این مراسم با تأکید بر عزم جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای جوان‌گرایی و ایجاد تحول در مجموعه‌های تابعه گفت: حرکت کشور به‌سمت توسعه و تحول به فکر نو، اندیشه پویا، آرمان‌خواهی و نیروی محرکه جوانان و صد البته تجربه و اندوخته مدیران پیشین نیازمند است.
سرپرست تاپیکو، با اشاره به اینکه امروز بهترین زمان برای توجه به جوانان در بدنه مدیریتی دولت است و می‌توان، اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داد، افزود: امیدوارم در دوره مدیریت حجت‌الله برامکی به عنوان مدیری جوان و پر انرژی شاهد اجرای دقیق و صحیح سیاست‌های کلان شستا و تامین واقعی منافع چهل و دومیلیون بیمه شده سازمان تامین اجتماعی باشیم.
برامکی سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC)، نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پیشین این شرکت گفت: مجموعه PIIC مجموعه‌ ارزشمند و معتبری است و امیدوارم در دوره جدید، با کمک جوان‌های مؤمن و با انگیزه‌ این شرکت را به اوج اعتلاء برسانیم و شاهد اتفاقات خوب جهت تأمین منافع سهامداران، تحقق اهداف کلان شستا و سازمان تأمین اجتماعی باشیم.
حجت الله برامکی دارای مدرک دکترای مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست هیئت مدیره دوده صنعتی پارس و مدیریت نظارت بر هلدینگ سیمان تامین و هلدینگ کشتیرانی در شستا اشاره کرد.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcf.jd0iw6d0vgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما