مدیر پالایشگاه دهم فاز 19 پارس جنوبی از تولید روزانه 2 هزار و 400 تن گاز مایع در واحد ال‌پی‌جی پالایشگاه دهم پارس جنوبی خبر داد.
plusresetminus
تولید روزانه 2 هزار تن گاز مایع در واحد ال‌پی‌جی پالایشگاه فاز 19 پارس جنوبی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سهیل رفیعی اظهار داشت: فاز 19 پارس جنوبی و پالایشگاه دهم مجتمع گازی پارس جنوبی به عنوان ایرانی‌ترین فاز در پارس جنوبی شناخته می‌شود و بخش عظیمی از این فاز توسط متخصصان داخلی اجرا و تکمیل شده است.
وی افزود: سال 1400 به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده و حجم و کیفیت تولیدات این پالایشگاه در سال جاری نسبت به سنوات قبل رشد محسوسی داشته است.
مدیر فاز 19 پارس جنوبی خاطر نشان کرد: گاز مایع و ال.پی.جی در پالایشگاه دهم با ابتکارات و خلاقیت‌های نوآورانه متخصصان داخلی، با بهترین کیفیت و بر طبق استانداردهای جهانی، تولید و به بازار مصرف ارسال شده است.
رفیعی تصریح کرد: در خروجی واحدهای مرکپتان‌زدایی در پالایشگاه دهم، اقدامات ارزشمندی در راستای بهبود کیفیت گاز مایع انجام شد و اکنون روزانه بیش از 2 هزار و 400 تن گاز مایع در واحد ال.پی.جی در این مجتمع تولید می‌شود.
وی یادآور شد: تولید روزانه بیش از ۵۰ میلیون متر مکعب استاندارد گاز در این پالایشگاه و تولید روزانه 2 هزار تن پروپان از تولیدات مهم پالایشگاه فاز 19 پارس جنوبی است.
مدیر فاز 19 پارس جنوبی از تولید 18.5 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، 18 میلیون و 500 هزار بشکه میعانات گازی در فاز 19 پارس جنوبی تولید و صادر شده است.
وی افزود: تولید روزانه 350 تن‌گوگرد نیز از دیگر تولیدات مهم پالایشگاه دهم پارس جنوبی است.
رفیعی گفت: ارتقای سطح کیفی تولیدات از اولویت‌های این پالایشگاه در سال جاری به شمار می‌رود و با تلاش جمعی به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم که امیدواریم تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcg.t9xrak9xupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما