مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران از خط تولید و تعمیرات پمپ‌های ESP و خط تولید مته حفاری Rock bit که از سوی سازندگان ایرانی در دست ساخت است، بازدید کرد.
plusresetminus
ارزیابی روند ساخت پمپ‌های درون‌چاهی و مته‌های حفاری
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، برنامه عملیاتی رفع موانع تولید و تسهیل و تسریع در نهایی‌سازی پروژه‌های ساخت داخل گروه‌های مهم کالایی با تأکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و با هدف اجرای سیاست‌های اصولی اقتصاد مقاومتی و برنامه راهبردی مدیریت زنجیره تأمین کالا، در دستور کار مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالا قرار گرفته است.
در همین راستا، کرامت‌اله افخمی، مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت به همراه مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط از خط تولید و امکانات سازندگان داخلی بازدید کرد و سپس نشست‌های کارشناسی مشترک در محل کارخانه‌های تولیدی «پادیاب تجهیز» به‌عنوان سازنده پمپ‌های ESP و «جهاد دانشگاهی خوزستان» به‌عنوان سازنده مته‌های حفاری Rockbit برگزار شد.
در این جلسه وضع پیشرفت این پروژه‌ها و مشکلات سازندگان بررسی شد، در ضمن به‌منظور ایجاد هماهنگی لازم برای تسریع در پیشبرد پروژه و رفع برخی ابهام‌ها و محدودیت‌های موجود، بر عزم و حمایت جدی شرکت ملی نفت ایران از سازندگان داخلی تأکید شد.
افزون بر این، سیاست‌های شرکت ملی نفت ایران در ایجاد شفافیت و برنامه‌ریزی جامع برای تأمین نیازهای کالا و مواد و تجهیزات راهبردی با استفاده از ظرفیت‌های خالی سازندگان و اقدام‌های حمایتی برای حداکثر استفاده از توانمندی داخلی تشریح و تبیین شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcj.ae8fuqexisfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما