قیمت نفت در معاملات امروز با 87 سنت افزایش 81.74 دلار معامله شد.
plusresetminus
قیمت نفت به 82 دلار رسید
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، درحالی که سرمایه‌گذاران به ریسک کردن تمایل پیدا کردند و در انتظار سرنخ هایی در مورد افزایش نرخ بهره این کشور از سوی رئیس بانک مرکزی آمریکا هستند و همچنین برخی از تولیدکنندگان نفت برای افزایش تولید با چالش مواجه‌اند، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.
هر بشکه نفت برنت با 87 سنت افزایش 81.74 دلار فروخته شد. نفت برنت در معاملات دیروز یک درصد از ارزش خود را از دست داده بود.
هر بشکه نفت خام آمریکا با 94 سنت افزایش 79.17 دلار معامله شد. این نوع نفت نیز روز گذشته 0.8 درصد از ارزش خود را از دست داد.
کاهش ارزش دلار نیز، قیمت نفت را تقویت کرد زیرا قیمت این کالای اساسی را برای مالکان ارزهای دیگر ارزان تر می‌سازد.
کمیته سنای آمریکا این هفته جلسه استماع برای جرمی پاول، رئیس بانک مرکزی این کشور و معاونش برگزار می کنند و این جلسه می تواند جزئیات جدیدی در مورد طرح های بانک مرکزی آمریکا در مورد سیاست پولی انقباضی این کشور ارائه دهد.
کاهش اخیر قیمت نفت به علت نگرانی‌ها در مورد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر جهان که می تواند تقاضا برای سوخت را کم کند، صورت گرفته بود.
برخی تحلیلگران معتقدند، از آنجایی که کاهش تولید اوپک پلاس با میزان تقاضا در بازار همخوانی ندارد، سبب افزایش قیمت نفت می شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg.79xrak9tqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما