پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بازدید مدیران ارشد وزارت امور خارجه بر افزایش حمایت و همکاری این وزارتخانه به‌منظور تسهیل توسعه بازارهای صادراتی، انتقال فناوری و جذب سرمایه‌ تأکید کردند.
plusresetminus
درخواست مدیرعامل پتروشیمی اروند از دستگاه دیپلماسی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، میرمسعود حسینیان، دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقا، سیدرسول موسوی، مدیرکل آسیای جنوبی و پیمان سعادت، دستیار وزیر و مدیرکل اروپای غربی وزارت امور خارجه، سعید کوزه‌چی، دستیار مدیرکل اقتصاد مقاومتی همراه با تعداد دیگری از رؤسا و کارشناسان این وزارتخانه روز دوشنبه (چهارم بهمن‌ماه) در دومین روز از سفر به ماهشهر از مجتمع‌های پتروشیمی نوید زرشیمی، غدیر، فناوران، اروند و مارون بازدید کردند.
براساس این گزارش، مدیران عامل و مدیران مجتمع‌های پتروشیمی در جریان این بازدید با ارائه گزارش‌هایی در زمینه تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری، مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند و خواستار افزایش حمایت و همکاری وزارت امور خارجه به‌منظور تسهیل توسعه صادرات، انتقال فناوری و جذب سرمایه‌های تازه شدند.
حسن نشان‌زاده، مدیرعامل پتروشیمی اروند در این بازدید با اشاره به روند مطلوب تولید در این مجتمع پتروشیمی خواستار حمایت دستگاه دیپلماسی کشور برای فاینانس‌های خارجی و جذب لایسنس‌های معتبر در مسیر توسعه این پتروشیمی شد.
مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی و انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی این هیئت بلندپایه را همراهی کردند.
https://naftara.ir/vdcc.4qia2bqm0la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما