مدیر سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد

کاهش ۱۰ لیتری سهمیه بنزین وانت بارها

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: سهمیه بنزین اسفند ۱۴۰۰ وانت بارها مشابه چند ماه اخیر، همچنان با ۱۰ لیتر کاهش واریز شد.
plusresetminus
کاهش ۱۰ لیتری سهمیه بنزین وانت بارها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت افزود: هماهنطور که ما در مقاطع قبلی اطلاع رسانی کرده بودیم، مطابق قانون ابلاغی سال ۹۸، سهمیه‌ای که به ناوگان عمومی در بخش‌های مختلف از جمله حوزه وانت‌بارها، تاکسی‌ها و سایر خودروهایی که خدمات عمومی ارائه می‌دهند بر اساس میزان عملکردشان اختصاص پیدا می‌کند.
رضایی ادامه داد: در حال حاضر دو میلیون وانت بار در کشور وجود دارد که عده زیادی از رانندگان، از خودروی خود به عنوان یک وسیله نقلیه شخصی استفاده می‌کنند و خدمات عمومی به مردم ارائه نمی‌دهند بنابراین؛ طبیعی است که این افراد نبایستی سهمیه مازاد دریافت کنند.
مدیر سامانه هوشمند سوخت تاکید کرد: با تلاش‌هایی که طی دو سال گذشته در وزارتخانه‌های متولی این حوزه انجام شده، سامانه‌های برخط خوبی طراحی شده و وانت بارهای که به مردم خدمات عمومی ارائه می‌دهند شناسایی شده اند.
وی افزود: ما برای تخصیص سهمیه وانت بارها به دو شکل عمل می‌کنیم، یکی به صورت ثابت بوده که در ابتدای هر ماه کارت سوخت هوشمند رانندگان وانت بارها، شارژ می‌شود و در حالت دوم متناسب با عملکردی که رانندگان وانت بارها در ناوگان حمل و نقل عمومی دارند و با دریافت اطلاعات پیمایش این وانت بارها از نهادها و سازمان‌های متولی، متناسب با عملکرد سهمیه مربوطه واریز می‌شود.
رضایی اظهار کرد: در چند ماه گذشته طبق مصوبه‌ای که در کارگروه مدیرت مصرف سوخت داشتیم و با توجه به شناسایی نسبتا کامل رانندگان حمل و نقل عمومی، از ابتدای این طرح به صورت ماهیانه ۱۰ لیتر ما به تفاوت سهمیه سوخت وانت بارهایی که کاربری عمومی دارند و در بانک اطلاعاتی سازمان‌های متولی از جمله وزارت کشور، سامانه هوشمند سوخت، سامانه مدیریت مرکزی حمل بار درون شهری و حومه و سایر ارگان‌های مربوطه، ثبت نام کرده اند بعداً به صورت رسمی و براساس عملکرد پیمایشی واریز خواهد شد.
مدیرسامانه هوشمند سوخت خاطرنشان کرد: ما به مردم عزیز این اطمینان را خواهیم داد که سهمیه سوخت وانت بارهایی که به مردم خدمات عمومی ارائه می‌دهند، هیچ گونه تغییری نخواهد کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.qarct1avzbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما