در دومین روز برگزاری این نمایشگاه مراسمی در قالب آیین رونمایی از تجهیز سانتریفیوژ دکانتر واحد SPVC ساخت ایران که به سفارش شرکت پتروشیمی اروند و برای نخستین بار در کشور توسط شرکت همگام صنعت ایستا اهواز طراحی و ساخته شده برگزار گردید.
plusresetminus
رونمایی از اولین سانتریفیوژ دکانتر واحد spvc ساخت ایران توسط شرکت همگام صنعت ایستا اهواز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،رونمایی از این محصول استراتژیک تماما" ایرانی توسط دکتر علی عسگری مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، آقای اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و نشان زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند و با حضور مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی شهیدتندگویان آقای  قاسمی شهری، پتروشیمی بندرامام آقای مهندس رستمی و سایر مدیران این گروه برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت همگام صنعت ایستا اهواز  در این مراسم گفت ؛ این شرکت در حاشیه این نمایشگاه نیز موفق به انعقاد قراردادهای متعددی در حوزه طراحی و ساخت سانتریفیوژ دکانترهای صنایع پتروشیمی با شرکتهای تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گردیده است.

علی داودی با اظهار امیدواری‌ افزود؛ با گسترش رویکرد استفاده از توان و دانش فنی شرکت های ایرانی ، طرح های در دست احداث که متقاضی این تجهیز کاربردی هستند نسبت به سفارش و تامین این تجهیز از شرکت همگام صنعت اقدام نمایند.

گفتنی است شرکت همگام صنعت ایستا اهواز با بومی سازی دانش فنی طراحی و ساخت این تجهیز که پیش از این در انحصار سه کشور بوده توانسته ایران را در طراحی و ساخت این تجهیز که مورد استفاده شرکت های پتروشیمی تولیدکننده SPVC  و HDPE  می باشند، بطور کامل خودکفا نماید.
سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور با عنوان نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش از2الی4 اسفندماه 1400آغاز بکار کرد.
https://naftara.ir/vdce.p8wbjh8vf9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما