امید است که آغاز ۱۱۰ سالگی نفت بر اساس فرمایش رهبری شروعی باشد که نفت در همه ابعاد توسعه یابد از حمله تحقق تولید ۶.۵ میلیون بشکه و جبران فاصله با رقبایی مثل روسیه، امریکا و عربستان باشد و هم اینکه پتروپالایشگاه ها راه اندازی شوند و تغییرات اساسی ایجاد شود.
plusresetminus
آقامحمدی: امیدواریم تولید نفت به ۶.۵ میلیون بشکه برسد
به گزارش پایگاه خبری نفت آرا، علی آقامحمدی در مراسم رونمایی از اسناد تکمیل زنجیره ارزش نفت کوره با استفاده از دانش فنی پژوهشگاه صنعت نفت در پالایشگاه بندرعباس اظهار داشت: الکترود گرافیکی، کک سوزنی و کک اسفنجی از جمله اقلامی بود که از سوی ترامپ ورود آنها به ایران ممنوع شد تا فولاد کشور متوقف شود که در این راستا مقام معظم رهبری دستور مقابله را صادر کردند.
 وی افزود: جلسه طرح مقدماتی در اردکان یزد برگزار و موضوع مورد بحث قرار گرفت و بنا بر این شد که الکترود گرافیکی و کک اسفنجی ‌ و کک سوزنی جهت دانش بنیان شدندمورد پیگیری قرار گیرند.
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه پژوهشگاه برای اجرای پروژه ورود کرد و توافقنامه آن امضا سد، گفت:، قرار شد تولید کک اسفنجی بهار ۱۴۰۱ مشخص شود، کک سوزنی سازند اراک و تولید الکترود گرافیکی هم به میزان ۳۰ هزار تن در اردکان یزد در حال پیشرفت است و دو ۳۰ هزار تن دیگر هم در دستور کار است.
وی با ابراز امیدواری از اینکه نفت ایران، ایران را آباد کند، خاطرنشان کرد: امید است که آغاز ۱۱۰ سالگی نفت بر اساس فرمایش رهبری شروعی باشد که نفت در همه ابعاد توسعه یابد از حمله تحقق تولید ۶.۵ میلیون بشکه و جبران فاصله با رقبایی مثل روسیه، امریکا و عربستان باشد و هم اینکه پتروپالایشگاه ها راه اندازی شوند و تغییرات اساسی ایجاد شود.
آقامحمدی تاکید کرد: امیدواریم سالی همراه با توسعه دانش فنی برای صنعت نفت داشته باشیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.wnit23nw-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما