روزنامه رسمی اسپانیا امروز فرمان سلطنتی 960/2020 را منتشر کرده است که چارچوبی را برای تأسیسات تولید برق با استفاده از انرژی های تجدید پذیر ارائه می دهد.چارچوب جدیدی از طریق مزایده ایجاد شده است. شرکت کنندگان در مزایده پیشنهاد خود را مطابق با مبلغی که بابت انرژی تولید شده مایل به دریافت هستند، ارائه می دهند.
plusresetminus
انتشار چارچوب اقتصادی جدید برای انرژی های تجدیدپذیر در اسپانیا
به گزارش اختصاصی نفت آرا، هدف چارچوب جدید، تحت عنوان چارچوب اقتصادی انرژی های تجدیدپذیر (REER)، تولید انرژی های نو ترکیب فناوری ها در این حوزه است، به طوری که تجهیزات فعلی را گسترش و اصلاح کرده و با روند ذخیره انرژی نیز سازگار می باشد.

فرمان سلطنتی پاسخی به نیاز ارائه چارچوبی پایدار برای جذب سرمایه گذاری و تقویت فعالیت اقتصادی در سراسر زنجیره ارزش انرژی های تجدیدپذیر اسپانیا در جهت کمک به کشور در بحران کرونا بود. ارائه این چارچوب به مصرف کنندگان اجازه می دهد مستقیماً از کاهش هزینه های همراه با توسعه فناوری ها بهره مند شوند.


فرمان سلطنتی اسپانیا همچنین سیستمی را برای فراخوان مزایده ایجاد می کند. نخست اینکه سازوکار مزایده با دستور وزیر تنظیم می شود و ممکن است شامل سایر عوامل، فناوری ها، شرایط و ضمانت های شرکت در مزایده، محصولات و المان های دیگر باشد.

علاوه بر این، و به منظور افزایش قابل پیش بینی بودن مزایده، دستورالعمل وزیر نیز برای تعیین جدول زمانی مزایده ارائه می شود که حداقل پنج سال را پوشش می دهد و شامل زمانبندی، تعداد مزایده ها، ظرفیت مورد انتظار و فناوری های مناسب و پیش بینی شده است. این جدول زمانی به طور سالانه به روز می شود و مطابق با برنامه ملی و آب و هوایی (PNIEC) 2021-2030 جهت دستیابی به اهداف تولید انرژی های تجدیدپذیر تنظیم می شود.
https://naftara.ir/vdcbufbfprhb5.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما