مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

۱۸ هزار قلم کالای مناطق نفت خیز جنوب ایرانی است

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب گفت: حدود ۱۸ هزار قلم کالای مناطق نفت خیز جنوب بومی سازی شده و حدود ۴ هزار قلم کالا در دستور کار داخلی سازی است.
plusresetminus
۱۸ هزار قلم کالای مناطق نفت خیز جنوب ایرانی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، علیرضا دانشی با تاکید بر داخلی سازی تجهیزات مناطق نفت و گاز جنوب افزود: در همین راستا جلسه‌ای با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان برای تولید این ۴ هزار قلم کالا برگزار کردیم و تمام تلاشمان در رابطه با ارتقا و تولید تجهیزات داخلی تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان است.
وی با اشاره به افزایش ارزش افزوده محصولات نفتی گفت: در سال‌های گذشته حلقه‌های ارزش افزوده در این صنعت فراموش شده در این راستا طبق دستور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در راستای افزایش ارزش افزوده برنامه جدی تنظیم شده است.
مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اهمیت توسعه و تحقیق در حوزه نفت و گاز خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ از مراکز علمی، پژوهشگاهی و تحقیقاتی کشور استفاده خواهیم کرد و بودجه نزدیک به هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که اگر مراکز پژوهشی و علمی در راستای نیاز صنعت تلاش مضاعفی انجام دهند؛ این بودجه قابل افزایش است.
دانشی ادامه داد: برخی قوانین و مقرراتی هم هست که باید مسولان دولتی و تولید کنندگان داخلی در جلسات هم اندیشی رفع کنند تا برای تسهیل کار سازندگان داخلی موانعی نباشد وان شاءالله روند بومی سازی سرعت گیرد.
انتهای پیام/. 
https://naftara.ir/vdca.anek49nme5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما