شنیده های خبرنگار نفت آرا حکایت از انتصاب مجید ابن الرضا به عنوان جدید ساتا دارد.
plusresetminus
مجید ابن الرضا مدیرعامل ساتا می شود
به گزارش اختصاصی نفت آرا، "بن الرضا" طی امروز یا فردا به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد. 
 پیش از این امیر سرتیپ دوم دکتر فرشاد نجفی پور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) عهده دار این مسئولیت بود.

انتهای پیام./
https://naftara.ir/vdcf.cdmiw6devgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حسین شلاکه پور
آرزوی موفقیت دارم برای مدیر بزرگوار
بنده جویای کار هستم عاجزانه تقاضا میکنم خواهشمندم بااینجانب مساعدت بفرمایید مساعدت بفرمایید
۰۹۱۶۰۴۱۶۰۷۳

باتشکر حسین شلاکه پور
ناشناس
انشالله که مدیرعامل جدید بتواند جلوی رانت و دزدی مدیرعان فاسد زیر مجموعه که بدون پروا هر غلطی که می خواهند می کنند و ماهانه ماموریت های کلان و حقوق های نجومی برای خود در نظر می گیرند و هیچ کس هم جلودارشان نیست مدیران بی سواد نالایق
همگی دقت کنند؛
اولین خروجی جلسه ی ولنجک اصلاح طلبان توسط عامل پر قدرتشان در وزارت دفاع جناب اقای علی فلاحیان وزیر اطلاعات اسبق کشور در شرف عملیاتی شدن است .
بازیار که معاون اقتصادی وزرای پیشین و اصلاح طلب دفاع و از بانیان اصلی ورشکستگی شستان با اتخاذ تصمیمات غلط و گماردن مدیران اشتباهی به صورت عمد در هلدینگ شستان بود ، با پمپاژ خبری و هزینه کلان بر مسند شستان مینشانند تا دزدی های گذشته عیان نشده و هزینه بازگشت اصلاح طلبان به قدرت در مجلس و ریاست جمهوری اقای قالیباف را جور کنند .

نه برای ابن رضا به عنوان مدیر عامل ساتا حکمی صادر نشده و قاعدتا نه برای بازیار تا این لحظه حکمی صادر شده است .

رسانه هایی که بدون انتشار تصویر حکم خبر از انتصاب برای ساتا و شستان میزنند را رصد کنیم که همین رسانه ها به زودی عامل تولید مجلسی اصلاح طلب و رییس جمهوری قالیباف هستند .

امروز اگر پشت وزیر دفاع را در زیر فشارها خالی کنیم ، فردا کشورمان را در دستان اصلاح طلبان با رییس جمهوری قالیباف میبینیم .

نشر_حداکثری
Er.JeyJey
دوست عزیز.بدون ارائه مستندات و مستدلات چیزی رو اشاعه ندید و فرافکنی نکنید.اگر از سر دلسوزیه که دوستی خاله خرسه اس....اگر هم از سر عناده که کور خاک بر دیده و دهان دشمنان ایران اسلامی.داخلی و خاری نداره....دهن دشمنای ایرانو س گگگگگ.....!!!!!!!