با حمایت شرکت پتروشیمی زاگرس چهارمین سمینار تولید کنندگان متانول با محورهای:نوآوری‌های مطرح در صنعت متانول، تأثیر تحریم‌ها بر شرایط بازارها، فروش و حمل محصول، پیش بینی شرایط آینده بازار متانول و عوامل موثر بر آن، بررسی آخرین پیشرفت‌های تکنولوژی، فنی و تولیدی متانول، همکاری‌های مشترک بین تولیدکنندگان در حوزه زنجیره تأمین، بررسی عملکرد رقبای خارجی ، امروز 22حردادماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.
plusresetminus
دعوت از رسانه های خاص در سمینار متانول ایران/ پتروشیمی زاگرس اعتقادی به رسانه های مستقل ندارد/ "دیداری " با "مقدسی " موفق نمی شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،اگرچه مدت‌هاست که دعوت گزینشی از رسانه‌ها دیگر به فراموشی سپرده شده و در دنیای ارتباطات کنونی، روابط عمومی‌ها می‌کوشند تا از تعداد بیش‌تری خبرنگار و رسانه برای پیشبرد اهداف خود بهره ببرند اما در این میان هستند مدیرانی که متاسفانه بر استفاده از این طرح شکست خورده اصرار ورزیده و بر این باورند که نیازی به تعداد بیش‌تری رسانه برای انعکاس فعالیت‌هایشان ندارند.
 پس از گذشت ماهها از انتصاب دکتر "متین دیداری"  به رغم وعده های بسیار مبنی بر تغییرات  مدیریتی، متاسفانه در بحث تغییرات مدیریتی کار چندانی انجام نداده است.
در این میان یکی از اصلی ترین مدیرانی که می تواند سهم بسزایی در اطلاع رسانی مجموعه زاگرس  داشته باشد مدیر روابط عمومی این شرکت معظم است  که امروز تنها با دعوت از رسانه های خاص (حلقه رفقا) سمینار متانول ایران را برگزار کرد.
این اقدام" محمدعلی مقدسی" نشان داد که ظاهراً وی تمایلی به دعوت از خبرنگاران به بهانه های پیش افتاده ندارد و بر این باور است که تعدادی رسانه زرد حوزه انرژی برای انعکاس چنین سمیناری  کافی است و یا شاید هنوز بر این باور است که چند خبرگزاری غیر تخصصی قادرند به طور کامل پوشش نشست های این مجموعه کلان را داشته باشند و سایر رسانه‌ها نیز به تبع، از مطالب آن‌ها استفاده کنند.
عدم دعوت از خبرنگاران  رسانه های مستقل حوزه انرژی که وظیفه اصلی اطلاع رسانی اخبار تمامی صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  بر دوش آنها است در پتروشیمی زاگرس  امر جدیدی نیست و در گذشته نیز این مساله سابقه داشته است اما هیچگاه مسئولان  به صورت شفاف دلایل عدم دعوت از اصحاب رسانه را اعلام نکرده اند.
نفت آرا به عنوان اولین رسانه مدافع انتصاب دکتر دیداری ، با شناختی که از این مدیر کاردان دارد به نظر نمی‌رسد مدیرعامل پتروشیمی زاگرس  موافق تداوم چنین روندی از سوی مدیر روایط عمومی خود باشد ، خوب است که روابط عمومی خود را پاسخگوی افکار عمومی دانسته و از وی بخواهد روند تعاملی بهتری را با رسانه‌ها در پیش بگیرد.

جناب مقدسی  رئیس روابط عمومی پتروشیمی زاگرس  باید بداند که رسانه های مستقل  برای انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم  همواره بدون توقع و انتظار آمادگی کامل داشته و در صورت دعوت از آنان در جلسات و نشست ها حضور می یابند و هدف آنان تنها بازتاب دستاوردها و تصمیمات جلسات به مردم و سهامداران وسایر ذینفعان  است و اگر نقد و انتقادی به وی  نیز شده در راستای اصلاح امور بوده و هدفی دیگری در آن دخیل نبوده است.
"دیداری " اگر بخواهد موفق باشد باید اقداماتی انجام دهد که در مطلبی دیگر به آن خواهم پرداخت.
انتهای پیام./
https://naftara.ir/vdch.mnxt23n6vftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما