حمیدی مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس از صادرات ۳.۷ میلیارد دلار کالا از گمرک پارس جنوبی در ۱۰۰ روز نخست سال جاری خبر داد.
plusresetminus
صادرات ۳.۷ میلیارد دلار کالا از گمرک پارس جنوبی در ۱۰۰ روز نخست سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، امیر عباس حمیدی داشت: پارس جنوبی با ۱۲ پالایشگاه فعال و استاندارد و یک پالایشگاه در حال اجرا، نقش اساسی در تامین گاز و میعانات گازی کشور دارد.
وی افزود: در شرایط کنونی بیش از ۷۵ درصد گاز کشور در مجتمع گازی پارس جنوبی تولید و به شبکه سراسری ارسال می‌شود و بخش زیادی از درآمد ارزی کشور نیز متعلق به پارس جنوبی است.
مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی از صادرات ۳.۷ میلیارد دلار کالا از گمرک پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: در ۱۰۰‌روز نخست امسال بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالاهای تولیدی از گمرک پارس جنوبی به نقاط مختلف جهان صادر شده است.
حمیدی تصریح کرد: ارزش صادرات این محصولات بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بوده که نشان ‌دهنده ارزش صادرات پارس جنوبی است.
وی یادآور شد: محصولات صادراتی از گمرک پارس جنوبی نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی ۱۸ درصد و از لحاظ ارزش ارزی ۸۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: کارکنان پارس جنوبی در سرما و گرما در راستای تولید محصولات مختلف تلاش می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در تامین گاز کشور خللی به وجود بیاید.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcj.oexfuqe8xsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما