مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید و فرآورش ۱۹۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی خبر داد.
plusresetminus
تولید ۱۹۵ میلیارد متر مکعب گاز در مجتمع گازی پارس جنوبی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، احمد باهوش داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین ۷۵ درصد گاز کشور، نقش غیر قابل انکاری در سبد انرژی کشور دارد و تولیدات ارزشمند این مجتمع در ارزآوری و درآمد ملی نقش آفرین هستند.
وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی، علاوه بر گاز و میعانات گازی، محصولات مهم دیگری از جمله گوگرد و پروپان و بوتان تولید و صادر می‌کنند.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر بیش از ۲۵۰ میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه‌های مختلف مجتمع گازی تولید که بخشی صادر و بخشی نیز به مصرف داخل اختصاص یافته است.
باهوش از تولید و فرآورش ۱۹۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در یکسال اخیر بیش از ۱۹۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون متر مکعب گاز شیرین در مجتمع گاز پارس جنوبی فرآورش و به شبکه سراسری ارسال شده است.
وی بیان کرد: استفاده از توان داخل برای رشد و اعتلای مجموعه مجتمع گازی پارس جنوبی مورد تاکید قرار دارد و امیدوارم با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان، علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان خلاق و خوش‌فکر، شاهد رشد و پیشرفت بیشتر در مجتمع گازی باشیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.anyk49num5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما