عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت و مجلس باید دست به دست هم دهند تا طرح‌های پتروپالایشی اجرا شوند، گفت: ساخت پتروپالایشگاه‌ها ضرورتی غیرقابل اجتناب برای کشور است.
plusresetminus
ایجاد پتروپالایشگاه‌ها ضرورتی غیرقابل اجتناب برای کشور است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شانا ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد پتروپالایشگاه‌ها گفت: قرار است تا یک ماه آینده بازدیدهایی از مجموعه‌های پالایشی داشته باشیم، از این رو اگر این بازدیدها منجر به تصمیمی مشترک شود آنگاه مسئله احداث پتروپالایشگاه‌ها و مینی پتروپالایشگاه‌ها در نقاط مختلف کشور بر مبنای توسعه پالایشگاهی، پتروشیمی و صادرات ایجاد خواهند شد.
وی با بیان اینکه اجرای دقیق قانون حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی، باید با قاطعیت انجام شود، افزود: با راه‌اندازی پالایشگاه‌ها و پتروپالایشگاه‌ها می‌توان جوانان بسیاری را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار کرد، همچنین این صنایع برای کشور درآمدزایی و ارزآوری بسیار به همراه دارند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: براساس این قانون، نقدینگی‌های درون جامعه جذب و از آن برای توسعه پالایشگاه‌ها و گسترش فعالیت بخش تولیدی استفاده می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.o8ebjh8wv9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما