رانندگان فرانسوی جعبه‌هایی را به وسایل نقلیه خود وصل می‌کنند و کامپیوتر خودروهای خود را برای سازگاری با سوخت اتانول به روز رسانی می‌کنند.
plusresetminus
افزایش فروش اتانول در فرانسه در پی افزایش قیمت سوخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، قیمت سوخت و نرح تورم در فرانسه هرگز تا این حد بالا نبوده است.
هرچند توتال تصمیم گرفته است قیمت سوخت را در جایگاه‌های خود به ۲۰ سنت در هر لیتر برای تابستان تخفیف دهد و این تخفیف را تا پایان سال ده سنت در لیتر نگه دارد، نتوانسته مصرف سوخت را به میزان معمولی آن برساند.
شهروندان فرانسوی این تخفیف‌ها را کافی نمی‌دانند و همچنان معتقدند که قیمت سوخت بالاست؛ بنابراین برای جایگزینی آن به اتانول روی آورده اند که نصف قیمت است.
درخواست‌ها برای برنامه ریزی مجدد مصرف سوخت خودروها افزایش یافته است. رانندگان فرانسوی جعبه‌هایی را به وسایل نقلیه خود وصل می‌کنند و کامپیوتر خودروهای خود را برای سازگاری با سوخت اتانول به روز رسانی می‌کنند.
در میان افزایش شدید قیمت سوخت، دستیابی به این مبدل دشوار است. تقاضا برای دریافت مبدل سوخت افزایش یافته است. تقریبا همه مدل‌های خودروهای بنزینی قابل تبدیل هستند. بین ژانویه تا مه، ۴۸۰۰۰ مبدل سوخت نصب شده است.
اتانول ارزان‌تر است، اما تأثیرات آن بر آب و هوا هنوز بحث‌برانگیز است، به ویژه زمانی که منشأ ارگانیک آن از مزرعه چغندر یا ذرت باشد. برخی از ناظران معتقدند که انتشار گازهای گلخانه‌ای مرتبط با این محصولات باید در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.6nkt23nkvftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما