plusresetminus
نشر اکاذیب برازنده "مرحوم جهرمی" نیست/ رسانه ها بازنده اخلاق حرفه ای نباشند
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،بعد از مرگ مرحوم حسن بیگی از مدیران با تجربه و متخصص صنعت پتروشیمی این بار مورخ 19مردادماه1401 مرگ زنده یاد "شهریار جهرمی" اهالی صنعت پتروشیمی را شوکه کرد.
پس از فوت این جانباز مام وطن و مدیر با سابقه روشن در صنعت پتروشیمی گمانه زنی ها و شایعه پراکنی ها از سوی رسانه های محلی ، ملی و  بعد از آن رسانه های بیگانه با عناوینی چون "مرگ مشکوک" قتل" خودکشی" موج سواری کرده اند.
پوشش اخبار غیر مستند، تحریف خبر، زاویه دیدی غیرمنصفانه و جانبدارانه، اولویت دادن منافع آنی بر اهداف متعالی، ندیدن جامع و همه جانبه رویدادها و تفسیرهای غیرمنطقی تنها بخشی از نادیده انگاشتن رسالت خبری و اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای است.

رسانه های خارجی بدون شناخت از موقعیت شغلی مرحوم مهندس جهرمی با کلید واژه های " مدیر پارس جنوبی"، اعتصابات کارگری " و" قتل مشکوک" در صدد عملیات روانی برآمده تا چنین القاء کنند که فوت این چهره خوشنام با این کلید واژه ها عجین شده است.
فعالان رسانه ای و شبکه های مجازی حوزه انرژی  که سابقه آنان نشان می دهد در برهه های حساس، اقدامات قابل توجه و در راستای تقویب نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند، اکنون و در این برهه زمانی به وظیفه خود عمل کرده و در راستای احترام به قانون و حفظ آرامش کارکنان صنعت پتروشیمی خاصه پرسنل زحمتکش شرکت پتروشیمی زاگرس  اقدام خواهند نمود.
 متأسفانه برخی از کانال های خبری و رسانه ها  بدون کسب اطلاعات کافی از منبع رسمی اقدام به گمانه زنی هایی درخصوص نحوی فوت مهندس جهرمی کرده اند.
 در این راستا از کانال های خبری و رسانه های حوزه انرژی انتظار می رود پیش از آنکه هر خبری را درخصوص این مهم منعکس دهند، حداقل از روابط عمومی پتروشیمی زاگرس  کسب اطلاع کرده و از گمانه زنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند.
کرامت انسانی و اخلاق رسانه ای حکم می کند این شایعه پراکنی ها تا طی شدن روال قانونی پرونده برازنده شخصیت و جایگاه شغلی  مرحوم مهندس جهرمی نبوده و نیست.
انتهای پیام./
  
 
https://naftara.ir/vdcg.w9trak9uqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما