علیرضا بابازاده مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ و فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نشستی مشترک به بررسی بحران قیمت گذاری خوراک پتروشیمی ها پرداختند.
plusresetminus
بررسی بحران قیمت گذاری خوراک پتروشیمی ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در این نشست مدیرعامل پتروفرهنگ اظهار داشت: در حال حاضر تولید ۸ شرکت تولید کننده متانول با حجم قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی با بحران جدی مواجه شده است اما در عین حال معتقدیم با توجه به دغدغه دولت و مجلس انقلابی در حمایت از تولید داخل، می توان با ترسیم نقشه راه جدید، مشکل پیش آمده را مرتفع و درعین حال بستر توسعه صنایع پایین دست و جلوگیری از خام فروشی را نیز مهیا کرد.
بابازاده افزود: ابتکار عمل هوشمندانه دولت، مجلس و شرکت های پتروشیمی نه تنها می تواند پایان بخش بحران ایجاد شده باشد بلکه ریل گذاری جدیدی برای توسعه ی پایدار این صنعت در دستیابی به هدف ملی جهش سوم پتروشیمی ایران اسلامی خواهد بود.
در ادامه این نشست، حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز گفت: حمایت از صنعت ارزش آفرین پتروشیمی همواره مورد تاکید نمایندگان بوده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. پیگیری و برگزاری نشست های متعدد با وزیر محترم نفت و تصمیم گیران این حوزه تا حصول نتیجه مطلوب در راستای اعتلای این صنعت ادامه خواهد داشت چراکه معتقدیم در حال حاضر حمایت خردورزانه و در عین حال دوراندیشانه از صنعت پتروشیمی یکی از الزامات اقتصاد پویا در کشور است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.qnkt23n6qftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما