نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: با فعالیت‌های شایسته وزیر نفت امروز ما به برند صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت نفت تبدیل شده‌ایم.
plusresetminus
اوجی ایران را به برند صادرات خدمات فنی و مهندسی نفت بدل کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مجتبی یوسفی امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت و افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی هم‌زمان با هفته دولت، با بیان اینکه وزارت نفت در یکسال گذشته دو کار بسیار بزرگ انجام داده است، گفت: تولید و صادرات نفت باوجود مشکلات تحریم و دیگری تأمین خوراک نیروگاه‌ها از جمله این کارهای بزرگ و عظیم است.
وی افزود: باوجود مشکلاتی که در ناترازی تأمین سوخت نیروگاه‌ها داشتیم، خوشبختانه با درایت وزارت نفت تابستان امسال و زمستان گذشته بدون خاموشی سپری شدند که این از کارهای بزرگ انجام شده توسط وزارت نفت است.
نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با فعالیت‌های مثبت وزارت نفت ما امروز به برند صادرات خدمات فنی و مهندسی تبدیل شده‌ایم و در این باره حضور تأثیرگذاری داشته‌ایم.
یوسفی با بیان اینکه هم در حوزه داخلی و هم در دور زدن تحریم‌ها در بخش نفت موفقیت‌های خوبی حاصل شده است، اظهار کرد: در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت نفت خوشبختانه و با جدیت شخص وزیر، انقلابی در این زمینه و تبدیل وضعیت این عزیزان رخ داد، امیدواریم برخی مشکلات کارکنان صنعت نفت هم از جمله مسائل مربوط به مالیات برطرف شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.wnyk49noi5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما